Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی غربی بازی Judgment بدون تاخیر منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی غربی بازی Judgment بدون تاخیر منتشر خواهد شد

[تصویر:  judgment-768x432-250x141.jpg]

حواشی اخیر بازی Judgment را هنوز به خاطر دارید؟خوشبختانه به نظر می‌رسد که مشکلات مربوط به این عنوان  تا حدودی حل شده است و توسعه دهندگان قصد دارند تا با تغییر مدل شخصیت و صدای آقای پیر تاکی (Pierre Taki)، بازی Judgment را برای عرضه‌ در غرب آماده کنند.

امروز حساب رسمی توئیتر استودیوی RGG، توسعه دهنده‌ی سری Yakuza و همچنین Judgment، تائید کرد که نسخه‌ی غربی بازی در همان زمان از پیش تعیین شده منتشر خواهد شد.

به گفته‌ی توسعه دهندگان، مدل شخصیت و صداگذاری ژاپنی Kyohei Hamura، شخصیتی که آقای پیر تاکی ایفای نقش وی را بر عهده داشت، برای نسخه‌ی غربی تغییر پیدا خواهد کرد. شرکت سگا نیز تمامی تصاویر و تریلر‌هایی که شخصیت Kyohei Hamura در آن‌ها حاضر بوده را از کانال‌های رسمی خود حذف کرده است. البته باید اشاره کنیم که این توئیت به مشکل نسخه‌ی ژاپنی بازی نمی‌پردازد. شاید سگا بتواند با حذف صداگذاری ژاپنی و تغییر مدل شخصیت Kyohei Hamura عنوان Judgment را در غرب منتشر کند، اما مشکل نسخه‌ی ژاپنی به این سادگی حل نمی‌شود؛ چراکه توسعه دهندگان مجبور هستند تا تمام دیالوگ‌های این شخصیت را با استخدام یک بازیگر جدید صداگذاری کنند.

با این‌که هنوز وضعیت نسخه‌ی ژاپنی Judgment در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما طرفداران غربی این بازی باید خوشحال باشند که می‌توانند آن را بدون تاخیر تجربه کنند.

شما می‌توانید توئیت‌های استودیوی RGG را در ادامه مشاهده کنید.

نقل‌قول:
به دلیل شرایط پیش بینی نشده، مدل شخصیت و صداگذاری ژاپنی Kyohei Hamura برای نسخه‌ی غربی – که در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر می‌شود – تغییر خواهد کرد.
تمامی تصاویر و تریلر‌های مربوط به Hamura به طور موقت از تمام کانال‌های رسمی سگا حذف شده‌اند. نسخه‌ی به‌روز شده‌ی این موارد در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی غربی بازی Judgment در تاریخ سه‌شنبه ۴ تیر ماه سال ۱۳۹۸ (۲۵ ژوئن سال جاری) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.