Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات محتویات آینده‌ی بازی Battlefield V منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جزئیات محتویات آینده‌ی بازی Battlefield V منتشر شد

[تصویر:  Battlefield-5-1-250x141.jpg]

استودیوی دایس (DICE) به تازگی جزئیاتی از محتویات رایگان بازی Battlefield V  در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، اولین بخش از این محتوا هفته‌ی آینده عرضه می‌شود و دیگر بسته‌های الحاقی به عنوان بخشی از Tides of War، در تابستان و پاییز سال جاری میلادی برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرند.

با انتشار اولین بسته‌ی الحاقی با عنوان Chapter 3: Trial by Fire در تاریخ دوشنبه ۵ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی)، حالت بتل رویال FireStorm در دسترس قرار می‌گیرد. این بسته‌ی الحاقی به مرور زمان گسترش پیدا می‌کند و نقشه‌ی جدید و حالت‌های مختلفی برای آن عرضه می‌شود. به عنوان مثال در ماه ژوئن، حالت چندنفره‌ی جدیدی با نام Outpost به بازی اضافه می‌شود.

بسته‌ی الحاقی Chapter 4: Defying the Odds در ماه ژوئن منتشر می‌شود و علاوه بر اضافه کردن دو نقشه‌ی جدید به بازی، یک حالت چند‌نفره‌ی جدید را به آن نیز اضافه می‌کند که بازی‌بازان را در قالب تیم‌های پنج نفره در محیط‌های بسته و تنگ در مقابل هم قرار می‌دهد. در نهایت بسته‌‌‌ی دیگری برای پاییز سال جاری میلادی در نظر گرفته شده که هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد قرار است نبرد‌های جدید و متفاوتی را به بازی اضافه کند.

شما می‌توانید در ادامه تصویر مربوط به این محتویات را مشاهده کنید.

[تصویر:  Kjep8EGwwsMDaBYX4QKyxM-650-80-200x100.jpg]

بازی Battlefield V در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌اسیتشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان، نقد و بررسی منتشر شده توسط گیمفا را از این نشانی مطالعه کنید. اگر هنوز این بازی را تهیه نکرده‌اید، تماشایهایلایت و تحلیل فنی این عنوان می‌تواند شما را در تصمیم‌گیری یاری کند.