Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی میان‌پلتفرمی هم‌زمان با انتشار نسخه‌ی کنسولی به Dauntless اضافه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی میان‌پلتفرمی هم‌زمان با انتشار نسخه‌ی کنسولی به Dauntless اضافه خواهد شد

[تصویر:  Dauntless-768x432-250x141.jpg]

انتشار خبر انتقال حساب‌ تمامی کاربران بازی Dauntless به پلتفرم شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، باعث ایجاد نگرانی در بین بسیاری از بازی‌بازان و هواداران این بازی شد. با این حال، یکی از موسسان استودیوی فونیکس لبز (Phoenix Labs) در جریان مراسم PAX East امسال در مصاحبه‌ای دلیل این تصمیم را با هواداران در میان گذاشته است. به گفته‌ی آقای رابین مِین (Robin Mayne)، استودیوی سازنده قصد دارد پس از انتشار نسخه‌ی کنسولی این عنوان، امکان بازی میان‌پلتفرمی را به آن اضافه کند و انتقال بازی به پلتفرم اپیک گیمز نیز با همین هدف صورت گرفته است.



نقل‌قول:
یکی از مواردی که از اهداف اولیه ما در استودیوی فونیکس لبز بوده و ما به خاطر آن بسیار هیجان‌زده هستیم، پیدا کردن راهی برای اضافه کردن قابلیت بازی میان‌پلتفرمی است. یکی از بخش‌های استراتژی ما در توسعه‌ی بازی Dauntless استفاده از سرورهای جهانی است تا شما بتوانید فارغ از مکان خود با دیگران بازی کنید.

با توجه به اینکه بازی Dauntless به وسیله‌ی موتور بازی‌سازی شرکت اپیک گیمز توسعه یافته، استفاده از پلتفرم این شرکت برای استودیوی سازنده امری منطقی به نظر رسیده است.

نقل‌قول:
در زمان بررسی امکان افزایش پلتفرم‌های مقصد بازی، برای ما بسیار مهم بود که هدف و رویای خود یعنی یک بازی واحد را محقق کنیم. رویای ما این است که همه‌ی بازی‌بازان فارغ از مکان و یا پلتفرم خود بتوانند به راحتی با همه‌ی دوستان خود بازی را تجربه کنند.
ما در زمان همکاری با شرکت اپیک گیمز برروی موتور بازی‌سازی، با آن‌ها در رابطه با اهداف خودمان و دیدگاه آن‌ها در این زمینه صحبت کرده و متوجه شدیم که نظر ما و آن‌ها در این زمینه کاملا هم‌راستا است.

استودیوی فونیکس لبز تلاش دارد تا قابلیت بازی و پیشرفت میان‌پلتفرمی را به صورت کامل برروی تمامی پلتفرم‌های مقصد، از همان ابتدای عرضه‌ی رسمی بازی Dauntless به این عنوان اضافه کند. این یعنی با عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی این عنوان، کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند به راحتی از تجربه‌ی بازی با دوستان خود از که از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان استفاده می‌کنند، لذت ببرند.

نقل‌قول:
شما با داشتن یک حساب می‌توانید فارغ از پلتفرم و مکان خود از بازی با دیگران لذت ببرید. تابستان امسال، تمرکز ما برروی انتشار بازی برروی پلتفرم‌ اپیک گیمز و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان خواهد بود. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی در حال حاضر در دست توسعه قرار داشته و ما برنامه‌های ویژه‌ای برای گوشی‌های هوشمند داریم.

نسخه‌ی بتای عمومی بازی Dauntless در حال حاضر برروی پلتفرم اپیک گیمز در دسترس است. نسخه‌ی نهایی بازی و نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بازی قرار بود ابتدای سال جاری میلادی عرضه شوند ولی انتشار آن‌ها تا تابستان امسال به تعویق افتاد. زمان انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ و نسخه‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند هنوز مشخص نشده است.