Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدیریت بحران | نقدها و نمرات بازی Tropico 6
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدیریت بحران | نقدها و نمرات بازی Tropico 6

[تصویر:  tropico-6-1024x576-250x141.jpg]

با عرضه‌ی بازی Tropico 6، نقدها و نمرات منتقدین نیز در رابطه با این بازی منتشر شده‌اند و به اتفاق یکدیگر مروری دقیق برروی آن‌ها خواهیم داشت.

شاید کسانی باشند که در بازی‌های ویدئو به دنیال قلع و قمع کردن دشمنان و از بین بردن پشت سر هم سیل دشمنان نباشند. شاید به دنبال داستانی پیچیده یا گرافیک واقع‌گرایانه نباشند. شاید کسانی باشند که از یک بازی ویدئویی، تنها انتظار داشته باشند که سرگرم‌کننده باشد؛ بدون خون و خون‌ریزی، بدون خشونت، بدون هیچ داستانی که بخواهد ذهن آنان را درگیر کند، فقط و فقط سرگرمی. کمی شادی و نشاط که بتواند آنان را از زندگی واقعی و روزمرگی هر روزه نجاتشان دهد. Tropico 6 آمده است تا این دسته از بازی‌بازان را راضی کند و البته تقریبا نیز به خوبی این کار را انجام داده است. در قسمت زیر به مروری دقیق بر نمرات این بازی می‌پردازیم.

۹/۱۰ :CGMagazine

نقل‌قول:
بازی Tropico 6 همان چیزی است که من سال‌ها از این سری انتظار داشتم.

۹/۱۰ :Gaming Nexus

نقل‌قول:
بازی Tropico 6 چیزهای زیادی برای عرضه دارد: گرافیک زیبا، آغازی دل‌نشین، عمق بالای گیم‌پلی و ساعت‌ها سرگرمی. انواع بخش‌های مختلف در بازی وجود دارد که تقریبا تمامی بازی‌بازان را راضی می‌کند. این شما و این مدیریت!

۹/۱۰ :Twinfinite

نقل‌قول:
این بازی می‌تواند واقعا شبیه‌ساز یک مدیریت کوچک باشد که لذت‌بخش نیز است. امیدوارم این بازی به آن توجهی که لیاقتش را دارد، دست یابد.

۸/۱۰ :God is a Geek

نقل‌قول:
این نسخه، بهترین در تاریخ این سری است. Tropico 6 علاوه بر طنز و محتویات نسخه‌های قبلی، موارد تازه‌ای نیز به بازی اضافه می‌کند که احساس رئیس‌جمهور بودن را واقعا به شما منتقل خواهد کرد.

۸/۱۰ :IGN Italia

نقل‌قول:
بازی Tropico 6 این سری را با محتویاتی بی‌نظیر و البته با اتمسفر همیشگی کارائیب، سرفراز نگه داشته است.

۷٫۹/۱۰ :PC Gamer

نقل‌قول:
یک دنباله‌ی سرگرم‌کننده و کاملا محطاتانه برای این سری. نکات مثبت نسخه‌های قبلی به اضافه‌ی چندین مورد جدید دست به دست هم داده‌اند تا این نسخه را تشکیل دهند.

۷٫۸/۱۰ :Game Informer

نقل‌قول:
قطعا مدیریت یک شهر باید کار زیادی بطلبد و بازی Tropico 6 این زحمات را با پاداش‌هایی مناسب جواب می‌دهد. متاسفانه روند کند ساخت بعضی ساختمان‌ها و بخش داستانی تکراری، این دست‌اوردها را کمی ضایع می‌کند.

۷٫۷/۱۰ :SpazioGames

نقل‌قول:
این نسخه تکاملی ایده‌آل برای کل سری است، ولی نه یک نسخه‌ی انقلابی.

۷٫۳/۱۰ :IGN

نقل‌قول:
این بازی در حیطه‌ی مدیریت شهر و ساخت و ساز واقعا عنوانی ایده‌آل است ولی مکانیزم اقتصادی بازی کمی ایراد دارد.

۶٫۸/۱۰ :IGN Spain

نقل‌قول:
بازی Tropico 6 با محتویات فراوان، وعده‌ی ساعت‌‌ها سرگرمی را به شما می‌دهد و با درجه‌ی سختی متعادل، تجربه‌ای لذت‌بخش خواهید داشت. هرچند، نمی‌توان این مورد را نادیده گرفت که این نسخه کاملا محطاتانه ساخته شده و تغییری بنیادین در بازی ایجاد نشده است.
[تصویر:  Capture.png]

بازی Tropico 6 با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار برای پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه استیم در دسترس قرار دارد. در تابستان نیز این بازی به کنسول‌های نسل هشتم خواهد آمد.