Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Mortal Kombat 11 | تریلر معرفی شخصیت Cetrion منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Mortal Kombat 11 | تریلر معرفی شخصیت Cetrion منتشر شد

[تصویر:  cetrion-mortal-kombat-11-250x141.jpg]

روز گذشته، مجله‌ی گیم اینفورمر (Game Informer) شخصیت جدید بازی Mortal Kombat 11 یعنی Cetrion را به طور مختصر معرفی کرد. وی شخصیتی اورجینال است و به همین دلیل در کنار Geras قرار می‌گیرد. حال این مجله به تازگی تریلر کامل معرفی Cetrion را به اشتراک گذاشته است.

Cetrion یک الهه‌ی بالارده محسوب می‌شود که منشاء قدرت‌هایش زمین است. به طور ساده، وی می‌تواند انواع عناصر مانند آتش و یخ را به اختیار خود کنترل کند. علاوه بر رونمایی از Cetrion، گیم اینفورمر گیم‌پلی این شخصیت را نیز نشان داده است. با توجه به سبک مبارزه‌ی وی، به نظر می‌رسد که این شخصیت مناسب مبارزه از راه دور است. البته وی می‌تواند از فاصله‌ی نزدیک نیز ضربات سریعی را به حریف خود وارد کند.

در نهایت، این ویدئو یکی از Fatality‌های شخصیت Cetrion را به نمایش می‌گذارد. البته باید اعلام کنیم که این یکی از عجیب‌ترین حرکاتی است که تاکنون در Mortal Kombat 11 دیده‌ایم.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰p
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰p (نرخ فریم ۶۰) | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p (نرخ فریم ۶۰)

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و یک جمع بندی کلی از این بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم پیش نمایش نوشته شده توسط آقای آریا مقدم با نام «سمفونی استخوان‌های شکسته» را مطالعه کنید. علاوه بر این، و‌ب‌سایت گیمفا مدتی پیش مقاله‌ای را با موضوع ۵ شخصیت فراموش شده که می‌خواهیم در بازی حاضر باشند، منتشر کرد. شما می‌توانید جزئیات بیشتر را از این‌جا دنبال کنید.