Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آخرالزمان در دست شما | نقدها و نمرات بازی Darksiders: Warmastered Edition
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آخرالزمان در دست شما | نقدها و نمرات بازی Darksiders: Warmastered Edition

[تصویر:  Darksiders_Cover-160x200.jpg]

شاهد آن هستیم که بازی Darksiders: Warmastered Edition بالاخره برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. در این میان نمرات و نقدهای آن نیز منتشر شده‌اند که در ادامه به مرور دقیقی بر آن‌ها می‌پردازیم.
سبک هک‌اند اسلش همیشه جرو پرطرفدارترین سبک‌ها میان بازی‌‌بازان بوده است. شخصیت‌هایی همچون کریتوس، دانته و ورجیل آنقدر به دل بازی‌بازان نشستند که به راحتی می‌توان با آوردن نام آنان عده‌ی زیادی را عمیقا به فکر لحظات خوشی انداخت که در گذشته با آنان داشتند. اما در این کنار این اسطوره‌های بزرگ، بازی‌های دیگری نیز بودند که در عین خوب بودن، نتوانستند خیلی به چشم بیایند. سری Darksiders از این دست بازی‌ها بود. سه‌گانه‌ای که به جرئت می‌توان نمرات خوبی به آنان داد ولی متاسفانه آن‌طور که لیاقتش را داشتند، مورد قبول منتقدین نبودند. برادران و خواهران سوارکار، به مصاف دشمنان خود رفتند و ما را با ماجراجویی‌هایی جذاب همراه کردند. اکنون این بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. در قسمت زیر نیز نمرات و نقدهای مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.

۸٫۴/۱۰ :Hobby Consolas

نقل‌قول:
بازی Darksiders: Warmastered Edition هنوز هم بازی جذابی است. این بازی فرمول سری Zelda را با پس‌زمینه‌ای کمیک‌مانند اجرا می‌کند و موفق نیز است. ولی این بازی هیچ تفاوتی با آن چیزی که برروی Wii U مشاهده کردیم، ندارد.

۸/۱۰ :God is a Geek

نقل‌قول:
هر جور که بخواهیم به این بازی نگاه کنیم، نمی‌توانیم آن را یک عنوان بد بدانیم. بازی Darksiders: Warmastered Edition یک نسخه‌ی فوق‌العاده از عنوانی است که قبلا عرضه شده و اکنون می‌توان دوباره آن را تجربه کرد.

۸/۱۰ :GameGrin

نقل‌قول:
یک نسخه‌ی بازسازی شده از یک بازی عالی. اگر به قلع و قمع کردن شیاطین یا حل کردن پازل‌هایی به سبک سری Zelda علاقه دارید، بازی Darksiders: Warmastered Edition برای شما است.

۷٫۳/۱۰ :Everyeye.it

نقل‌قول:
غرش آخرالزمان همانند آن چیزی است که همیشه مشاهده کرده بودیم: جذاب، حماسی و غران!

۷/۱۰ :Nintendo Life

نقل‌قول:
Darksiders: Warmastered Edition تمام جزئیات نسخه‌های کنسولی را با بالاترین کیفیت به نینتندو سوئیچ آورده است. با این که این بازی اولین نسخه از یک سه‌گانه است، ولی همچنان یک بازی عالی است: اکشنی ناب، پازل‌های زیبا و داستانی گیرا. به جرئت می‌توان گفت که یکی از دست کم‌ گرفته شده‌ترین بازی‌های نسل قبل، همین عنوان است. Darksiders: Warmastered Edition بازی است که می‌تواند آخرالزمان را به کنسول دستی شما بیاورد.

۶٫۸/۱۰ :Nintenderos

نقل‌قول:
بازی Darksiders: Warmastered Edition بدون هیچ بهبود گرافیکی و جزئیات اضافه‌ای برای نینتندو سوئیچ عرضه شد ولی با این حال هنوز هم یک بازی هک‌اند اسلش عالی، با گیم‌پلی جذاب و داستانی درگیرکننده محسوب می‌شود.
[تصویر:  Capture-1.png]