Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Draugen به زودی در ماه آینده برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان Draugen به زودی در ماه آینده برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

[تصویر:  Draugen_capsule_main-250x143.png]

امروز توسعه دهنده‌ی عنوان معمایی Draugen، در پاسخ به سوالات متعدد کاربران و طرفدارات، بالاخره یک تاریخ انتشار مشخص برای بازی خود در فضای مجازی اعلام کرد.



بازی معمایی و داستان محور Draugen، عنوانی با روندی خطی است که توسط استودیوی رد ثرید گیمز (Red Thread Games) ساخته شده و توسط همین استودیو به زودی عرضه خواهد شد. از دیگر عناوین این استودیو می‌توان به عنوان Dreamfall Chapters اشاره کرد که عملکرد متوسطی را به کاربران ارائه داد و از امتیازات نسبتا ضعیفی از سوی منتقدان برخوردار بود. استودیوی رد ثرید اولین بار در سال گذشته بود که از تازه‌‌ترین ساخته‌ی خود یعنی عنوان Draugen همراه با یک تیزر رونمایی کرد و هم اکنون پس از گذشت یک سال از توسعه‌ی این بازی، تیم سازنده رسما اعلام کردند که عنوان Draugen به زودی در تاریخ نامعلومی در ماه آینده یعنی می عرضه خواهد شد.

داستان عنوان Draugen همراه با ایده‌های نوآورانه‌ای است که کمتر در عناوین دیگر شاهد آن بودیم. داستان این بازی حول محور شخصیتی با نام ادوارد چارلز هاردن (Edward Charles Harden)، یک مسافر آمریکایی است که برای پیدا کردن خواهر گمشده‌ی خود به نروژ آمده‌ است. اما شما در این سفر تنها نخواهید بود. در هر مرحله از سفر هیجان انگیزی که با ادوارد تجربه خواهید کرد؛ لیسی (Lissie)، دختری جوان و باهوش همراه شما خواهد بود و ادوارد را در این سفر یاری خواهد کرد. بازی‌باز با کنترل ادوارد، همراه با لیسی در میان جنگل‌ها و کوهستان‌های روستایی نروژ اتفاقات و ماجراجویی‌های بسیاری را پشت سر خواهند گذاشت تا خواهر گمشده‌ی ادوارد را پیدا کنند.

به گفته‌ی یکی از اعضای تیم توسعه دهنده‌ی عنوان Draugen، بازی‌بازان در طی مراحل بازی، شاهد به هم ریختن ذهن ادوارد خواهند شد. با هر بار شدت گرفتن این اتفاق، نه تنها داستان بلکه محیطی که کاربران در بازی شاهد آن هستند از ذهن ادوارد تاثیر گرفته و دنیای بازی نیز به شکل عجیبی در نظر ادوارد ترسیم خواهد شد. همچنین این توسعه دهنده توضیح داد که تیم سازنده، تمام تلاش خود را بر روی بازی هدف گرفتند تا صداهای درون عنوان Draugen کاملا پویا و زنده به نظر برسد.

عنوان Draugen به زودی در ماه آینده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان این عنوان نیز در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های مذکور منتشر خواهد شد.