Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Borderlands: Game of the Year Edition در دسترس قرار گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Borderlands: Game of the Year Edition در دسترس قرار گرفت

[تصویر:  Borderlands-3_GDC-768x383-250x125.jpg]

بازی Borderlands: Game of the Year Edition، سرانجام برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. با این حال، این نسخه تنها شامل بازی اصلی و بسته‌های الحاقی منتشر شده برای آن نیست. استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) این بازی را از نظر طراحی و بصری از نو ساخته است و شاهد روشنایی بهتر و بافت‌های بهبودیافته نیز هستیم. همچنین شاهد تغییراتی جدید نسبت به نسخه‌ی اصلی عنوان Borderlands نیز هستیم.

این تغییرات شامل یک مینی-مپ (که می‌توان آن را غیرفعال کرد) و مدیریتِ موجودی‌هایِ بهبودیافته برای جستجوی آیتم‌ها یا تعیین کردن آن‌ها به عنوان یک جانک می‌شود. اگر یکی از دو بازی Borderlands 2 یا Borderlands: The Pre-Sequel را برروی رایانه شخصیِ خود تجربه کرده باشید، برای نخستین شخصیت جدید خود، دو سلاح تصادفی و ۷۵ کلید طلایی رایگان دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این‌ها، استودیوی گیرباکس به منظور ساده کردن مبارزه با باس نهایی این بازی در بخش کمپین داستانی آن، ۶ اسلحه‌ی Legendary جدید نیز برای این نسخه در نظر گرفته است. گزینه‌های قابل تنظیم نیز گسترش یافته است و از این پس، هر شخصیت ۵ گزینه‌ی شخصی‌سازی جدید برای سرِ خود خواهد داشت که از ابتدا در دسترس قرار دارند. بهترین خبر این هست که اگر نسخه رایانه‌های شخصی Borderlands را داشته باشید، می‌توانید به صورت رایگان Borderlands: Game of the Year Edition را دریافت کنید. به این ترتیب، کسانی که بسته‌های الحاقی این بازی را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان به آن دسترسی یابند.

این در حالی است که جدیدترین نسخه‌ این سری یعنی بازی Borderlands 3، در تاریخ جمعه ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی این بازی تا ماه آوریل ۲۰۲۰ میلاید در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار خواهد داشت.