Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Division 2 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Division 2 منتشر شد

[تصویر:  tom-clancy-s-the-division-2-people-artwo...0x141.jpeg]

مدتی است که عنوان پرطرفدار Tom Clancy’s The Division در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گرفته و توجه‌ی افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده است. حال اخیرا به‌روزرسانی جدید ۱.۰۵ منتشر شده که تغییراتی را در بخش‌های مختلف آن اعمال کرده است.

همان‌طور که مطلع هستید، این بازی تیراندازی سوم شخص منحصر به فرد و جذاب، در شهر واشنگتن آمریکا جریان دارد که لذت مبارزه و درگیری با دشمنان و حریفان را به بازی‌بازان انتقال می‌دهد. عنوان Tom Clancy’s The Division 2 نسبت به نسخه‌ی قبلی این سری به واسطه‌ی سیستم زره‌ای جدید و گیم‌پلی قوی‌تر، بسیار پیشرفت کرده و توجه‌ی افراد زیادی را به خود جلب کرده است. همان‌طور که در جریان هستید، گرو‌ه‌های مختلفی در بازی طراحی شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند تا در جناح‌ها متنوع به مبارزه بپردازید. بی‌شک این ویژگی از کسل‌کننده شدن بازی می‌کاهد.

حال طبق جدیدترین به‌روزرسانی که اخیرا در دسترس قرار گرفته، تغییراتی در بازی اعمال شده که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، تنظیماتی برروی میزان قدرت و آسیب‌رسانی دشمنان و حریفان بازی انجام شده که در این‌ میان، میزان آسیب‌رسانی دشمنانی با سلاح‌های SMG و شاتگان‌ اتوماتیک، کاهش یافته است. طی ماه گذشته، بسیاری از بازی‌بازان و کاربران به قدرت بیش از حد بعضی از دشمنان بازی اعتراض کرده بودند. حال با این تغییر، دیگر ترس کمتری از کشته شدن توسط این افراد به بازی‌باز منتقل می‌شود.

به‌طور کلی بهبود‌هایی در بخش توانایی‌های شخصیت‌ها انجام شده که گیم‌پلی بهتر و بی‌نقص‌تر را در اختیار هواداران قرار می‌دهد. شما هم‌اکنون می‌توانید با نصب جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده، تغییرات ذکر شده را برروی بازی خود اعمال کنید. در پایان شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی به مطالعه‌ی مصاحبه منتشر شده از توسعه‌دهندگان بپردازید که در طی آن در خصوص تغییرات نسبت به نسخه‌ی قبل، گیم‌پلی و… بحث می‌شود.

نسخه‌ی نهایی بازی Tom Clancy’s The Division 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.