Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاد هاوارد: بازی Fallout 76 بسیار خوب عمل کرده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 بسیار خوب عمل کرده است

[تصویر:  Fallout76_Review_01-250x141.jpg]

در جریان رویداد Bethesda Game Days، آقای تاد هاوارد (Todd Howard) کمی درباره‌ی مشکلات و چالش‌های توسعه‌ی عنوان Fallout 76 صحبت کرده و در انتها بیان کردند که این بازی «بسیار خوب عمل کرده است».



بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز Fallout 76 احتمالا یکی از نامناسب‌ترین انتشارهای تاریخ را تجربه کرد. این بازی از زمان عرضه در ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی با مشکلاتی زیادی از باگ‌های مختلف گرفته تا شکایت‌های قانونی و تخفیف زودهنگام روبه‌رو شده است.

کارگردان بازی، آقای تاد هواداراد، در جدیدترین صحبت‌های خود به این موضوع پرداخته و بیان کرده است که به لطف جمعیت میلیونی کاربران این بازی، آن‌ها بازخوردهای زیاد و مفیدی را در این مدت دریافت کرده‌اند.

نقل‌قول:
ما به یک جامعه‌ی بازی‌بازان بسیار بزرگ شامل میلیون‌ها کاربر دسترسی داشته و بازخوردهای زیادی را دریافت می‌کنیم. ما ایده‌های زیادی در ذهن داریم. تا به امروز، این یک ماجراجویی دیوانه کننده بوده است و ما نسبت به آن بسیار هیجان‌زده هستیم. محتوای فوق‌العاده‌ی زیادی در راه هستند. این یک تجربه‌ی بی‌نظیر برای ما بوده است و هر کاری انجام خواهیم داد تا پاداش کاربران را بدهیم؛ امسال، سال دیگر و حتی سال‌های بعد. ما برنامه‌های بزرگی را در نظر گرفته‌ایم.

ایشان در ادامه بیان کردند، با وجود مشکلاتی که به دلیل جدید بودن تجربه‌ی ساخت یک بازی تمام آنلاین و چندنفره با آن روبه‌رو شده‌اند، عنوان Fallout 76 عملکرد بسیار خوبی داشته است.

نقل‌قول:
برای استودیوی ما بازی Fallout 76 یک تجربه‌ی کاملا جدید بود. ما می‌دانستیم با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو خواهیم شد ولی برخی از این مشکلات بسیار بزرگتر از انتظار ما بودند. این یک پروژه‌ی جدید و کاملا متفاوت برای ما بود. ما در حال حاضر به چهار استودیو در آمریکای شمالی دسترسی داریم. این بازی فشار کاری بسیار زیادی را به اعضای این چهار استودیو وارد کرد. ما می‌دانستیم که انتشار بازی تنها آغاز راه است. ما بسیار خوشحال هستیم که بازی بسیار موفق عمل کرده است.

آقای هاوارد و تیم سازنده بیان کرده‌اند با هدف بررسی خواسته‌های کاربران به جدیت تمامی صفحات اجتماعی مربوط به این عنوان و بازخوردهای کاربران را با دقت بررسی می‌کنند. آقای هاوارد در میان صحبت‌های خود به این موضوع نیز اشاره کردند که شرکت بتسدا به توسعه‌ی عناوین و سبک‌های کلاسیک خود ادامه خواهد داد.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. جدیدترین به‌روزرسان منتشر شده برای این عنوان،  حالت بقا را به بازی اضافه کرد. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی به قلم محمد مهدی حسین زاده را از طریق این نشانیمطالعه کنید.