Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آقای هیدئو بابا شرکت اسکوئر انیکس را ترک کردند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آقای هیدئو بابا شرکت اسکوئر انیکس را ترک کردند

[تصویر:  hideo-baba-2-1104x621-250x141.jpg]

براساس اخبار منتشر شده، آقای هیدئو بابا (Hideo Baba) شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیوی ایستولیا (Studio Istolia) را به صورت رسمی ترک کرده است.



آقای هیدئو بابا در سال ۲۰۱۶ همکاری خود با شرکت اسکوئر انیکس را به عنوان مدیر استودیوی ایستولیا آغاز کرد. آقای بابا در این مدت، هدایت پروژه‌ی توسعه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ با عنوان Project Prelude Rune را به عهده داشتند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت اسکوئر انیکس، آقای بابا دسامبر سال گذشته‌ی میلادی از شغل خود استعفا داده بودند و ماه گذشته‌ این شرکت را به صورت قطعی ترک کرده‌اند.

در جریان کنفرانس خبری که به همین مناسبت برگزار شده بود، آقای بابا بیان کردند که به دلیل « تغییرات ایجاد شده در سیاست‌های مدیریتی» سمت خود در این استودیو را رها کرده است. آقای بابا در پایان این کنفرانس خبری از شرکت اسکوئر انیکس بابت فرصتی که در اختیار ایشان قرار داده بودند تشکر کرده و بیان کردند در صورت نیاز به حمایت از استودیو ادامه خواهند داد.

آقای هیدئو بابا پیش از ملحق شدن به شرکت اسکوئر انیکس، از سال ۲۰۰۶ با شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) همکاری داشته و به عنوان یکی از مدیران ارشد سری Tales Of فعالیت می‌کردند. آخرین ساخته‌ی آقای بابا، بازی Tales of Zestiria بود که با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی هواداران و منتقدین روبه‌رو شد. آقای بابا در آن زمان به عنوان یکی از ستون‌های مهم مدیریتی شرکت باندای نامکو به حساب می‌آمدند، از این رو استعفای ناگهانی ایشان از سمت خود در این شرکت، همه را متعجب کرد. آقای بابا در آن زمان از بیان دلیل خود برای ترک شرکت باندای نامکو خودداری کرده بودند.

آقای بابا در جریان این کنفرانس خبری هیچ اطلاعاتی از برنامه‌های خود برای آینده را منتشر نکردند.