Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کوتاکو شایعات را تایید کرد | Watch Dogs 3 در شهر لندن جریان خواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کوتاکو شایعات را تایید کرد | Watch Dogs 3 در شهر لندن جریان خواهد داشت

[تصویر:  14307873_watch-dogs-2-human-conditions-d...50x141.jpg]

مدتی است که شایعات مختلفی در ررابطه با بازی Watch Dogs 3 به گوی می‌رسید. آخرین شایعات از این موضوع حکایت داشتند که بازی Watch Dogs 3 در شهر لندن جریان خواهد داشت. حال به نظر می‌رسد باید این شایعه را بپذیریم زیرا به تازگی جیسون شرایر (Jason Schreier) از وب‌سایت‌ کوتاکو نیز این موضوع را تایید کرده است.

جیسون شرایر (Jason Schreier) به تازگی طی ویدئویی که به بازی Asssassins Creed و شایعات جدید منتشر شده در رابطه با ستینگ این بازی اختصاص داشت، به این نکته اشاره کرد که به‌روزرسان منتشر شده برای بازی Watch Dogs 2 تغییراتی را در پایان بازی ایجاد کرده و در پایان بازی به نوعی به این نکته اشاره می‌کند که نسخه‌ی سوم در شهر لندن جریان خواهد داشت.

نقل‌قول:
آخرین به روز رسان منتشر شده برای بازی Watch Dogs 2 دارای نشانه‌هایی است که تایید می‌کند بازی Watch Dogs 3 در شهر لندن جریان دارد ( که این طور است).

وجود ایستراِگ در بازی‌های ویدئویی موضوع جدیدی نیست و بار‌ها آن را در بازی‌های دیگر به مانند Pioneer نیز مشاهده کردیم. اگر به خاطر داشته باشید در بازی Watch Dogs 2 ایستراِگ‌هایی وجود داشت که به بازی Pioneer اشاره داشتند؛ اگرچه این بازی بعدها توسط یوبی‌سافت کنسل شد. اما این بار نکته‌ای وجود دارد که باعث می‌شود این شایعه را باور کنیم، آن‌هم اینکه این بار جیسون شرایر (Jason Schreier) در انتهای صحبت خود ( این موضوع را تایید کرده است.

در هر صورت هنوز یوبی‌سافت ساخت نسخه‌ی Watch Dogs 3 را تایید نکرده و در این رابطه بسیا محافظه کارانه عمل می‌کند. همین موضوع سوالات بسیاری را در ذهن بازی‌بازان به وجود آورده است از جمله اینکه این بازی دقیقا چه زمانی عرضه می‌شود؟ متاسفانه برای پاسخ به این سوال باید صبر کنیم تا یوبی‌سافت سرانجام از بازی Watch Dogs 3 رونمایی کند و اطلاعات بیشتری زا آن را به اشتراک بگذارد؛ شاید E3 2019 زمان منسابی برای این کار باشد.