Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ماد جدیدی برای بازی قدیمی DOOM منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ماد جدیدی برای بازی قدیمی DOOM منتشر شد

[تصویر:  maxresdefault-2-250x141-1.jpg]

به تازگی ماد جدیدی از عنوان قدیمی و خاطره‌انگیز DOOM در دسترس بازی‌بازان و طرفداران آن قرار گرفته است که در ادامه با جزئیات اندکی از آن آشنا خواهیم شد.



حدود ۲۵ سال از انتشار اولین نسخه‌ی بازی DOOM می‌گذرد اما نمی‌توان گفت که این عنوان به دست فراموشی سپرده شده است. این نسخه در گذشته‌های دور طرفداران بسیاری داشته است و هنوز هم با وجود انتشار برخی از بسته‌های گسترش‌دهنده یا مادهای جالب و مهیج، عده‌ی زیادی را برای تجربه‌ی دوباره‌ی آن علاقه‌مند کرده است. گفتنی است که به مناسبت ۲۵ ساله شدن اولین نسخه‌ی DOOM، سازنده‌ی این بازی در حال ساخت یک بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بزرگ تحت عنوان Sigil است که این ماه عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر در این خصوص را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

انتشار یک ماد جالب در چند روز گذشته برای این بازی توجه برخی طرفداران این نسخه را جلب کرده است. این ماد تحت عنوان No more mazes که توسط DexiaZ ساخته شده، حالت جالبی را به بازی اضافه می‌کند. در این حالت شما در یک راهروی بسیار طولانی قرار می‌گیرید و باید با سلاح‌هایی که در اختیار دارید، دشمنان متعددی که پیش رویتان هستند را از بین برده و امتیاز کسب کنید که بهترین فرصت برای محک زدن مهارت‌ها و توانایی‌هایتان خواهد بود. اگر از طرفداران بازی DOOM هستید، این ماد را هرگز از دست ندهید.