Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بررسی پایان Bloodborne (اسپویل)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این متن پایان بازی را اسپویل می کند.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[تصویر:  Bloodborne_Cover_Wallpaper.jpg]
در بخش پایانی بازی، سه پایان مختلف بسته به اقدامات بازیکن ممکن است . انتخاب پیشنهاد Gehrman باعث تکمیل طلوع خورشید می شود . Gehrman از داس خود برای بریدن سر بازیکن استفاده می‌کند ، که بعد از طلوع خورشید در Yharnam واقعی بیدار می‌شود . در رویای شکارچی ، Doll با شکارچی وداع می‌کند و دعا می‌کند که او با خوشحالی زندگی کند و شکارچی سرانجام از کابوس فرار می کند . انتخاب رد کردن پیشنهاد Gehrman دو پایان دیگر بازی را شکل می دهد؛ در پایان اولی که بررسی می کنیم،برای نجات شکارچی از گرفتار شدن در خواب و رویا،Gehrman شروع به نبرد با بازیکن می‌کند.بعد از آنکه Gehrman شکست خورد،موجود مرموزی به نام Moon Presence می‌رسد و بازیکن را در آغوش می‌گیرد و او را به خواب و رویا پیوند می‌دهد.چندی بعد ، Doll مشاهده می شود که بازیکن را در حالی که بر روی صندلی چرخدار نشسته است هل می دهد ، و به کارگاهی در رویای شکارچی برمی گرداند . Doll بیان می کند که شکار جدیدی آغاز خواهد شد و این حاکی از آن است بازیکن جای Gehrman را گرفته و جایگزین او می شود.
در طول بازی ، بازیکن می‌تواند اشیایی را پیدا کند که یک سوم از یک نوع بند ناف هستند.اگر بازیکن قبل از امتناع از پیشنهاد Gehrman سه بخش از بند ناف ها را مصرف کند ، پایان Childhood نمایش داده می شود . بعد از آنکه Gehrman شکست خورد ، Moon Presence از راه می‌رسد تا بازیکن را به خواب پیوند دهد ، اما بازیکن مقاومت می‌کند و در نبرد نهایی با آن می‌جنگد . پس از شکست Moon Presence ، بازیکن به یک موجود که شاید یک نوزاد بزرگ است تبدیل می‌شود و به وسیله Doll برای خودش پرورش داده می‌شود .
به طور خلاصه،اگر شکارچی یا بازیکن که شما هستید،به حضور در دنیای خیالی و غیر واقعی بازی تن به دهید،یا به یک نوزاد بزرگ تبدیل می شوید که توسط Doll پرورش داده می شود یا به Gehrman دیگری تبدیل می شوید که شکارچی های بعد شما باید با آن مصاحبت و هم نشینی کرده و مشابه اتفاقی که برای شما افتاد،برای آن ها نیز رخ بدهد.لذا Gehrman که در بازی می بینیم شکارچی دیگری بوده که به سرنوشت ما در بازی پیشتر دچار شده است.اما اگر شکارچی از خواب و رویا بیدار شود،همه چیز به اتمام می رسد و به دنیای واقعی بازمی گردد که این بهترین پایان بازی می باشد.