Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ماد جدیدی برای بازی Civilization 6 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ماد جدیدی برای بازی Civilization 6 منتشر شد

[تصویر:  Civilization-6-is-Coming-Soon2-250x152.jpg]

یکی از مادسازان خوش‌ذوق دنیای بازی ماد جدیدی را برای عنوان محبوب و پرطرفدار Civilization 6 ساخته است که ویژگی‌ جالبی را به آن اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به این ماد را مشاهده کنید.



Civilization 6 از سری عناوین مهیجی است که در گذشته برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند و نینتندو سوییچ منتشر شد و از همان ابتدا افراد بسیاری را به سوی خود جذب کرد. سازندگان نیز با ساخت بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های بزرگ به محبوبیت آن اضافه کردند. حال حدود سه سال از انتشار این عنوان می‌گذرد اما برای عده‌ی زیادی از بازی‌بازان هنوز هم تازگی خود را حفظ کرده است. اخیرا نیز از تخفیف نسخه‌ی Deluxe Edition این بازی خبردار شدیم که اطلاعات مربوط به آن را می‌توانید از طریق ایننشانی مطالعه کنید.

اگر از طرفداران نسخه‌ی پنجم این بازی هستید و Civilization 6 آن‌طور که باید و شاید رضایت شما را جلب نکرده است، خبر بسیار خوبی برای شما داریم. به تازگی ماد جالبی برای این بازی منتشر شده است که محیط این بازی را کاملا شبیه به Civilization 5 خواهد کرد اما ویژگی‌ها و آیتم‌های ششمین نسخه در آن همچنان حفظ شده است. خبر خوب دیگر این است این ماد تحت عنوان Environment Skin با تمام نسخه‌های Civilization 6 سازگاری دارد.

به نظر می‌رسد که این ماد در چند روز اخیر با استقبال گسترده‌ای از طرفداران Civilization مواجه شده است که می‌توان به محبوبیت بالای پنجمین نسخه‌ی آن پی برد. در پایان می‌توانید نقدها و نمرات این بازی جذاب را از طریق این صفحه مشاهده کرده و به اطلاعات بیشتری پی ببرید.