Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار بازی Forager برروی رایانه‌های شخصی مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار بازی Forager برروی رایانه‌های شخصی مشخص شد

[تصویر:  f.png]

استودیوی هاپ‌فراگ (HopFrog) پس از معرفی بازی جالب Forager اعلام کرد که این عنوان در آینده‌ای نزدیک در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. همچنین تاریخ دقیق انتشار آن برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی مشخص شده است که در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنید.



Forager از سری عناوین جذاب به سبک معمایی و کشاورزی است که حس و حالی تازه از بازی‌های دوبعدی را برای بازی‌بازان به ارمغان خواهد آورد. در این بازی شما باید با استفاده از وسایل و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، اقدام به کشاورزی کرده و گاهی هم به کشف رازهای دیگر بپردازید. در کنار این موارد، باید به جنگ با برخی از دشمنان خود رفته و مهارت‌های تازه‌ای را بیاموزید. همان‌طور که قبلا گفته شد، سازندگان برای ساخت این بازی از عناوینی مانند Stardew Valley الهام گرفته‌اند. اگر از طرفداران این عنوان هستید، Forager را به هیچ وجه از دست ندهید.

حدود سه ماه پیش استودیوی هاپ‌فراگ اقدام به معرفی این بازی دوست‌داشتنی کرد که برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. حال اطلاعات تازه‌ای از انتشار این بازی به دست بازی‌بازان رسیده است. به گفته‌ی سازندگان، Forager در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ (۱۸ آپریل ۲۰۱۹ میلادی) با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. هنوز تاریخ انتشار این عنوان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد. در صورت دریافت اخبار بیشتر در خصوص این بازی، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.