Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: وجود یک واحد پولی قابل خرید با پول واقعی در Mortal Kombat 11 تایید شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
وجود یک واحد پولی قابل خرید با پول واقعی در Mortal Kombat 11 تایید شد

[تصویر:  mortal-kombat-11-trailer-original-theme-0-250x141.jpg]

استودیوی ندررلم (NetherRealm) در جدیدترین قسمت از برنامه‌ی Kombat Kast تایید کرده است که یک واحد پولی قابل خریداری با پول واقعی در بازی وجود دارد که برای خرید آیتم‌های تزئینی استفاده خواهد شد.



در جریان آخرین قسمت از برنامه‌ی Kombat Kast، تهیه کننده‌ی بازی از واحد پولی عنوان Mortal Kombat 11 با نام Time Crystals رونمایی کرد. اگرچه امکان دریافت Time Crystalها در جریان بازی وجود دارد ولی در صورت نیاز، شما می‌تواند این واحد پولی را با پرداخت پول واقعی نیز خریداری کنید.

البته به گفته‌ی تیم سازنده، امکان استفاده از Time Crystalها برای خرید آیتم‌هایی که توانایی‌های شخصیت‌های بازی را تغییر می‌دهند، وجود نخواهد داشت. با استفاده از این واحد پولی، شما می‌توانید پوسته، انیمیشن‌های ورود شخصیت به صحنه، انیمیشن‌های پیروژی و Easy Fatality خریداری کنید.

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که تمامی موارد ذکر شده در بالا، از پول درون بازی گرفته تا آیتم‌های تزئینی، را می‌توانید با صرف وقت و تجربه‌ی بازی به دست آورید. تهیه کننده‌ی بازی تایید کرده است که «هیچ چیز در بازی به Time Crystalها نیاز ندارد».

نقل‌قول:
شما می‌توانید با صرف وقت و تجربه‌ی بازی، همه‌ی آیتم‌ها را بدون سر و کار داشتن  با Time Crystalها آزاد کنید. البته شما می‌توانید با خریدن Time Crystal راه خود برای رسیدن به آیتم‌های مختلف را کوتاه کنید.

در کنار عدم امکان خرید آیتم‌هایی که برروی گیم‌پلی تاثیر دارند، فروشگاه بازی Mortal Kombat 11 یک ویژگی مثبت دیگر نیز دارد. به گفته‌ی تیم سازنده هیچ لوت باکسی در این فروشگاه وجود نخواهد داشت و تمامی آیتم‌ها به صورت مستقیم فروخته می‌شوند. به عبارتی، اگر شما قصد خرید یک آیتم خاص را دارید، کافی است به فروشگاه رفته و با پرداخت Time Crystalهای مورد نیاز، آن آیتم را خریداری کنید.

برنامه‌ی Kombat Kast این هفته اطلاعات زیادی از جدیدترین نسخه از سری مبارزه‌ای Mortal Kombat را در اختیار هواداران قرار داد. علاوه بر معرفی واحد پولی Time Crystal، تیم سازنده اولینتریلر از شخصیت Kitana را نیز منتشر کردند. با معرفی رسمی این مبارز، در مجموع ۲۱ شخصیت قابل بازی در عنوان Mortal Kombat 11 معرفی شده‌اند.

بازی مبارزه‌ای و مورد انتظار Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال جاری (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی با عنوان سمفونی استخوان‌های شکسته را از طریق این لینک مطالعه کنید.