Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: نام آخرین شخصیت معرفی نشده‌ی Mortal Kombat 11 فاش شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شایعه: نام آخرین شخصیت معرفی نشده‌ی Mortal Kombat 11 فاش شد

[تصویر:  mortal-kombat-11-trailer-original-theme-0-250x141.jpg]

لیست مبارزان معرفی نشده‌ی بازی Mortal Kombat 11 آن قدر لو رفته که این موضوع به یک پدیده‌ی طبیعی برای هواداران تبدیل شده است. حدود دو هفته‌ی پیش بود که لیست به‌روز شده‌ی تروفی‌های بازی، ۳ شخصیتKollector، Kitana و Frost را لو داد. از آن زمان، شخصیت Kollector و Kitana به صورت رسمی معرفی شده‌اند. تنها شخصیت باقی مانده از این لیست Frost است.



جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده از این بازی، معرفی Frost به عنوان آخرین مبارز بازی را تایید کرده است. یکی از کاربران وب‌سایت Reddit با مطرح کردن این ادعا که به یک نسخه‌ از بازی دسترسی یافته، حضور Frost در آخرین نسخه از سری Mortal Kombat را تایید کرده است. این کاربر تصاویری از این شخصیت را نیز منتشر کرده بود که بلافاصله از روی سایت حذف شدند. Frost اولین بار در بازی Mortal Kombat: Deadly Alliance معرفی شد و از آن زمان در اکثر نسخه‌های منتشر شده از سری حضور داشته است. از این رو اکثر هواداران سری از بازگشت این شخصیت خوشحال خواهند شد. با توجه به اطلاعات و تصاویر منتشر شده از سوی این شخص، برای تجربه‌ی بازی با Frost باید فصل چهارم بخش کمپین بازی را کامل کنید. البته امکان خرید مستقیم این شخصیت نیز وجود خواهد داشت.


البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که این خبر توسط یک کاربر منتشر شده و هنوز به صورت رسمی از سوی استودیوی ندررلم (NetherRealm) تایید نشده است. ولی با توجه به تعداد دفعاتی که شایعه‌های مختلف از این شخصیت نام برده‌اند، می‌توان از حضور Forst در بازی مطئن بود. آخرین قسمت از مجموعه‌ی Kombat Kast یک روز قبل از عرضه‌ی رسمی بازی پخش خواهد شد که این قسمت را به بهترین فرصت برای معرفی Frost تبدیل می‌کند. تیم سازنده معرفی شخصیت Shao Kahn در این قسمت را رسما تایید کرده است.

بازی مبارزه‌ای و مورد انتظار Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال جاری (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی با عنوان سمفونی استخوان‌های شکسته را از طریق این لینک مطالعه کنید.