Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: توسعه‌دهنده Metroid Prime 4، در حال استخدام افراد جدیدی برای توسعه این بازی است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
توسعه‌دهنده Metroid Prime 4، در حال استخدام افراد جدیدی برای توسعه این بازی است

[تصویر:  Metroid-Prime-4-Announce_06-12-17-250x140.jpg]

داستان بازی Metroid Prime 4 پر از فراز و نشیب است. این بازی در رویداد E3 2017 معرفی شد و برای دو سال در سکوت خبری قرار داشت، سپس خیلی‌ها با اعلام خبر ریبوت شدن کامل فرآیند توسعه آن، شوکه شدند. اینکه در حقیقت چه بر سر این بازی آمده است، شاید هیچگاه مشخص نشود چراکه معمولاً در اکثر مواقع، اطلاعات و جزئیات توسعه‌ی پروژه‌های مرتبط با نینتندو، مخفی می‌ماند. اما به عقیده بسیاری، Metroid Prime 4 از همان ابتدای توسعه‌اش با مشکلات متعددی روبرو بوده است و استودیوهای متعددی وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفته بوده‌اند. با این حال، خبر خوب این است که سرانجام استودیوی ریترو (Retro Studios) وظیفه توسعه این بازی را بر عهده گرفت و در حال حاضر نیز برای توسعه Metroid Prime 4، دست به استخدام افراد جدیدی زده است.

ریترو در سال ۲۰۰۲ میلادی نیز برای توسعه این سری منصوب شد و با عرضه Metroid Prime برای کنسول گیم‌کیوب، دست به کار بزرگی زد. این بازی دو دنباله دریافت کرد که هر کدام از آن‌ها با استقبال و تحسین روبرو شدند. با توجه به توییتِ جدید ریترو که در آن از توسعه دهندگان جدید دعوت به عمل می‌آورد، مشخص است که فرآیند توسعه بازی Metroid Prime 4 به خوبی پیش می‌رود و بالاخره شاهد عرضه آن خواهیم بود.

بازی Metroid Prime 4 در حال حاضر برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شده است. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده و از آنجایی که فرآیند توسعه مجدد آن مدت کوتاهی‌ست که آغاز شده است، نباید انتظار داشت که این بازی به این زودی‌ها عرضه گردد.