Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: بازی Wild برای کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز عرضه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گزارش: بازی Wild برای کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز عرضه خواهد شد

[تصویر:  Wild-PS4-250x141.jpg]

بازی Wild، عنوانی اکشن، ماجراجویی و جهان باز است که توسط استودیوی ویلد شیپ (Wild Sheep Studios) و خالق بازی Beyond Good and Evil، مایکل انسل (Michel Ancel) توسعه می‌یابد. این بازی در تابستان ۲۰۱۴ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ معرفی شد. سپس در سال ۲۰۱۵ میلادی و جریان رویداد Paris Game Week شاهد نمایش جدیدی از این بازی بودیم و پس از آن، دیگر چیزی از این عنوان ندیدیم. پس از گذشت چندین سال، خیلی‌ها به این باور رسیدند که سونی در سکوت، پروسه توسعه این بازی را لغو کرده است. با این حال، انسل در چندین مقطع ابراز داشت که این بازی همچنان در حال توسعه است. همچنین اوایل سال جاری میلادی، علامت تجاری این بازی تمدید شدتا نشان دهد که خبر کنسل شدن آن، صحت ندارد.

به تازگی، روزنامه فرانسوی La Tribune موفق شده تا با هم‌بنیان‌گذار ویلد شیپ و کارگردان این استودیو یعنی سلین تلیه (Celine Tellier) گفتگویی داشته باشد. تلیه در این مصاحبه در خصوص این بازی صحبت کرد و بیان داشت که Wild همچنان در حال توسعه است. با این حال، وی به طور ضمنی به عرضه این بازی به صورت میان‌نسلی اشاره کرد که می‌توان انتظار داشت، این عنوان جهان باز برای کنسول پلی‌استیشن ۵ سونی نیز منتشر گردد.

بر اساس گفته‌های تلیه، سونی همچنان به عنوان یک بازی ترد-پارتی از این عنوان حمایت مالی می‌کند که نشان می‌دهد، Wild هنوز هم در انحصار سونی قرار دارد. اما نکته جالب اینجاست که تلیه به در انحصار بودن این بازی برای «کنسول‌های» سونی اشاره داشته و همین باعث شده است تا عده‌ای به این باور برسند که این بازی برای کنسول نسل نهمی سونی نیز عرضه خواهد شد. البته شاید منظور او، کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیز بوده باشد. در هر صورت، ترجمه این متن فرانسوی، باعث شده است تا شاهد چنین حدس و گمان‌هایی باشیم.

اما چیزی که تلیه به طور قطع از آن صحبت می‌کند، علاقه‌ی سونی به این پروژه به عنوان یک ایده‌ی جذاب است. همچنین او بیان داشت که استودیوی ویلد شیپ نسبت به قبل بزرگتر شده و انتظار می‌رود که تعداد کارمندانش به ۵۰ تن برسد.

با توجه به اینکه حدود چهار سال نسبت به این بازی بی‌خبر بودیم، انتظار نمی‌رود که شاهد عرضه Wild در سال جاری باشیم. بنابراین، محتمل‌ترین گزینه انتشار بازی در سال ۲۰۲۰ میلادی و پس از آن است که همین هم احتمال میان‌نسلی بودن این بازی موردانتظار را قوت می‌بخشد.