Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر معرفی شخصیت یوکیو در Samurai Shodown
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر معرفی شخصیت یوکیو در Samurai Shodown

[تصویر:  samurai-shodown-768x432-1-250x141.jpg]

استودیوی اس‌ان‌کی (SNK) ناشر و توسعه دهنده‌ی مجموعه بازی Samurai Shodown با سرعت کمی روی آخرین نسخه‌ی این بازی کار می‌کند. اس‌ان‌کی هفته‌ی گذشته شخصیت جدیدی را برای عنوان مذکور با نام  Darli Dagger معرفی نمود و در این هفته هم اعلام شد شخصیت یوکیو تاچیبانا (Ukyo Tachibana) به این نسخه باز می‌گردد.
یوکیو (Ukyo) اولین بار در سال ۱۹۹۳ و در نسخه‌ی اصلی Samurai Shodown دیده شد. از زمانی که این شخصیت به‌طور رسمی در این مجموعه حضور داشت، نسخه‌های متعددی منتشر شده است. همانطور که اطلاع دارید، یوکیو پزشکی است که مبتلا به سل شده و به دنبال  راهی برای درمان بیماری خود می‌گردد. در زیر تریلر معرفی این شخصیت را برای شما قرار داده‌ایم، اگر تریلر زیر را مشاهده کنید وی در مبارزات خود از آتش و سیب استفاده می‌کند که هردو برای درمان این بیماری به‌کار می‌روند.
بازی Samurai Shodown در روز  پنج‌شنبه ۶ تیر ماه (۲۷ ژوئن) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌گردد. پس از انتشار کامل عنوان فوق برای کنسول‌های مذکور و شاید کمی با تاخیر این بازی برای رایانه‌های شخصی هم منتشر می‌شود. درپایان از شما دعوت می‌کنیم تا تریلر معرفی این شخصیت را در زیر مشاهده نمایید.




نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با Samurai Shodown چیست؟ به‌نظر شما این بازی می‌تواند با سایر عناوین بزرگ سبک فایتینگ مثل Mortal Kombat 11 رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.