Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ساخت فیلم Saint Row تائید شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ساخت فیلم Saint Row تائید شد

[تصویر:  saints-row-iv-re-elected-featured-250x140.jpg]

فلیکس گری (Felix Gray)، کارگردان فیلم Fast and Furious 8، اعلام کرد که قصد ساخت فیلمی اقتباسی از سری بازی‌های محبوب Saint Row را دارد.

این کارگردان، دو فیلم Fast and Furious 8 و Straight Outta Compton که داستان گروه‌های خلافکاری که وارد مسائلی بزرگ می‌شوند را روایت می‌کنند، در کارنامه خود دارد. می‌توان گفت که ساخت این فیلم، بر عهده‌ی فردی آشنا با این سبک قرار گرفته است. همچنین فیلم Men In Black: International که اثری از همین کارگردان است، در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۸ (۱۳ ژوئن ۲۰۱۹) برروی پرده خواهد رفت.

وی اعلام کرد که وظیفه‌ی تحریر فیلم‌نامه‌ی Saint Row نیز، بر عهده‌ی گرگ روسو (Greg Russo)، می‌باشد. روسو که به عنوان فردی پرکار در زمینه‌ی نوشتن فیلم‌نامه های اقتباسی از بازی‌های رایانه‌ای شناخته می‌شود که وظیفه‌ی تحریر فیلمنامه‌ی دو فیلم Mortal Kombat و بازسازی Resident Evil را نیز بر عهده دارد.  این فیلم توسط دو استودیوی فیلم‌سازی فنیکس (Fenix Studio) و کوخ فیلم (Koch Film) ساخته و فیلم‌برداری خواهد شد.

متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری در رابطه با داستان این فیلم و همچنین احتمال حضور شخصیت‌های محبوب سری Saint Row، توسط فلیکس گری ارائه نشده است.

اما در دنیای بازی‌های ویدئویی، همچنان پس از گذشت ۶ سال از عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم سری، هیچ اطلاعاتی در رابطه با نسخه‌ی پنجم بازی Saint Row ارائه نشده و استودیوی سازنده تنها به عرضه‌ی نسخه‌های ریمستر (Remasterd) برای این سری بسنده کرده است.

بازی Saint Row: The Third در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۹۸ (۱۰ می ۲۰۱۹) همراه با تمام بسته‌های الحاقی عرضه شده برای این عنوان، برای کنسول دستی نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.