Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Borderlands 3 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Borderlands 3 منتشر شد

[تصویر:  Borderlands3-1-250x141.jpg]

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، گیرباکس سافتور (Gearbox Software) و ۲K Games به صورت رسمی از گیم‌پلی جدیدترین نسخه از سری Borderlands رونمایی کردند. تیم سازنده‌ی بازی Borderlands 3، شب گذشته دموی این عنوان مورد انتظار را به هواداران نمایش داد.



دموی نمایش داده شده از بازی Borderlands 3 شما را با مناطق و سلاح‌های مختلف موجود در این بازی آشنا می‌کند. مراسم رونمایی از گیم‌پلی بازی با نمایش بخش ابتدایی این عنوان و یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های سری یعنی Claptrap آغاز شد. در این بخش، تیم سازنده بسیاری از مکانیک‌های جدید بازی Borderlands 3 مانند توانایی سر خوردن رو زمین و گرفتن لبه‌ی سطوح در زمان پریدن را به کاربران نمایش داد. علاوه بر این، تایید شد که تمامی سلاح‌های حاضر در بازی یک حالت شلیک ثانویه نیز خواهند داشت.

تیم سازنده در ادامه اطلاعات جالبی از سیستم لوت بازی Borderlands 3 را با هواداران به اشتراک گذاشت. اگر شما در قالب یک تیم چندنفره وارد بازی شوید، هر یک از کاربران بسته به سطح خود پاداش‌های متفاوتی را دریافت خواهد کرد. اگرچه این موضوع قبلا از سوی تیم سازنده تایید شده بود ولی دیدن آن در گیم‌پلی نمایش داده شده خالی از لطف نیست.

یکی دیگر از نکات نمایش زنده‌ی شب گذشته‌ی بازی، معرفی چند باس و برخی از شخصیت‌های مهم حاضر در این عنوان بود. براساس اطلاعات منتشر شده، پایگاه شما در بازی Borderlands 3 یک کشتی فضایی است که به شما اجازه می‌دهد به سیاره‌های مختلف سفر کنید.

شما می‌توانید تریلرهای نمایش داده شده از گیم‌پلی این بازی را در انتهای این خبر مشاهده کنید. اولین ویدئوی منتشر شده ۱۷ دقیقه از گیم‌پلی بازی با شخصیت Amara The Siren را نمایش می‌دهد. با این حال، این تنها ویدئوی منتشر شده از گیم‌پلی بازی Borderlands 3 نیست. دومین ویدئوی منتشر شده حدود ۹۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی با محوریت شخصیت Zane را به نمایش می‌گذارد. در این ویدئو در کنار برخی از توانایی‌های این شخصیت، برخی از مناطق بازی مانند Meridian Outskirts و Meridian Metropolex نیز دیده می‌شوند.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
ویدئوی اول:
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P و نرخ فریم ۶۰ | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰

ویدئوی دوم: 
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P