Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اکانت ۷۷۰ هزار کاربر متقلب Apex Legends مسدود شده‌ است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اکانت ۷۷۰ هزار کاربر متقلب Apex Legends مسدود شده‌ است

[تصویر:  https___blogs-images.forbes.com_insertco...50x141.jpg]

همان‌طور که در جریان هستید، شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) همواره در تلاش بوده تا از تقلب و دزدی در سری بازی‌های خود جلوگیری کند. حال به تازگی اخباری مبنی بر تعداد اکانت‌های مسدود شده‌ی Apex Legends در دسترس قرار گرفته که بسیاری از افراد را متعجب کرده است.

بازی Apex Legends از زمان عرضه موفق شده است تا تعداد بسیاری از کاربران را جذب خود کند و این ارقام و اعداد همچنان در حال افزایش هستند. همان‌طور که در جریان هستید، این بازی همواره چالش‌ها و شخصیت‌های جدیدی را به کاربران خود معرفی کرده است تا تجربه‌های نوینی را مهیا کند. این بازی منحصر به فرد، بی‌شک یکی از بهترین‌های سبک بتل رویال شناخته می‌شود که رقابت سختی را با دیگر عناوین این سبک در پیش گرفته است. گیم‌پلی و کیفیت فوق‌العاده‌ی این بازی، همه از مواردی هستند که موفق شده‌اند میلیون‌ها بازی‌باز و کاربر را جذب کرده و ساعت‌ها آنان را مشغول خود کنند. این بازی تیراندازی اول شخص، با ایجاد فضایی مهیج و محیطی خاص، حس منحصر به فردی را به بازی‌بازان و علاقه‌مندان منتقل می‌کند. اگر از هواداران قدیمی و همیشگی بازی‌های در سبک بتل رویال هستید، قطعا با مشاهده‌ی بازی Apex Legends، به گیم‌پلی و فضای آن علاقه‌مند شده و ساعت‌ها به تجربه‌ی آن با دوستان و آشنایانتان خواهید پرداخت.

حال به تازگی شرکت الکترونیک آرتس آماری از تعداد بازی‌بازان و کاربران مسدود شده منتشر کرده که این افراد، به عنوان متقلب در بازی Apex Legends شناخته شده‌اند. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، اکانت حدود ۷۷۰ هزار نفر از بازی‌بازان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Apex Legends توسط استودیوی ریسپاون (Respawn) مسدود و آن‌ها از بازی اخراج شده‌اند. همچنین ۳۰۰ هزار اکانت مشکوک نیز بلاک و حساب ۴ هزار فروشنده اکانت فیک مسدود شده‌ است.

لازم به ذکر است با اینکه روش‌های شناسایی بازی‌بازان متقلب در دسترس قرار نگرفته‌اند، به نظر می‌رسد که استودیوی ریسپاون با ارتقای بخش‌های مختلف بازی، راه‌های تقلب را شناسایی و بازی‌بازان و کاربران مشکوک را بلاک می‌کنند.

در هر صورت تیم‌های سازنده در تلاش هستند تا یک بازی عادل و پایدار را در دسترس قرار دهند و بهترین تجربه را به بازی‌بازان منتقل کنند.

اگر جزو طرفداران پر و پا قرص سری بازی‌های تیراندازی و اکشن و به دنبال یک بازی منحصر به فرد در سبک بتل رویال هستید، عنوان Apex Legends یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود که با فضا و محیطی بی‌نظیر از درگیری‌ها و مبارزات، رقابتی منحصر به فرد را در میان کاربران و تیم‌های شرکت‌کننده ایجاد می‌کند.

شایان ذکر است که شما می‌توانید از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا، نقد و بررسی این بازی تحت عنوان «پایان پادشاهی فورتنایت؟! | نقد و بررسی Apex Legends» به قلم مصطفی زاهدی را مطالعه کرده و با پتانسیل‌های این بازی آشنا شوید.

عنوان Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

در این میان، کاربران نینتندو سوییچ با وجود عنوان Fortnite، درخواست‌های زیادی نسبت به عرضه‌ی عنوان Apex Legends بر روی کنسول نینتندو داشته‌اند. از آن جایی که عنوان Apex Legends یکی از بهترین‌های سبک بتل رویال به حساب می‌آید، این طبیعی است که کاربران کنسول نینتندو سوییچ نیز بخواهند که این بازی را بر روی کنسول شخصی خود تجربه کنند. اما شایان‌ ذکر است که طبق صحبت‌های استودیوی سازنده‌ی Apex Legends، این اتفاق به زودی رخ نخواهد داد.

پس همچنان کاربران کنسول نینتندو سوییچ باید منتطر بمانند که شاید در آینده شاهد انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Apex Legends نیز باشند.

در ضمن اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی Apex Legends هستید، برای دریافت اطلاعات بیشتر حول نقدها و نمرات منتشر شده از بازی Apex Legends، به اینصفحه‌ی وب‌سایت مراجعه کنید.