Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار بازی Ghost Parade مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار بازی Ghost Parade مشخص شد

[تصویر:  Ghost-Parade_07-06-18-250x140.jpg]

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی تاریخ انتشار بازی Ghost Parade مشخص شده و کاربران در پاییز سال جاری می‌توانند منتظر انتشار این اثر باشند.

بازی Ghost Parade در تابستان سال گذشته به طور رسمی توسط شرکت اکسیس گیمز (Aksys Games) معرفی شد. وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی این اثر بر عهده‌ی استودیوی لنترا (Lentera) خواهد بود که به تازگی این دو شرکت تاریخ انتشار بازی مذکور را مشخص کرده‌اند.

عنوان Ghost Parade در دسته‌ی عناوین ماجراجویی و ساید اسکرولینگ (side-scrolling) قرار می‌گیرد. شخصیت اصلی بازی سوری (Suri) خواهد بود که از قدرت‌های ماورایی برخوردار است و می‌تواند با ارواح ارتباط برقرار کند. داستان وی با ارواح از جایی آغاز می‌شود که او در حال بازگشت از خانه، راه خود را گم می‌کند و در جنگل وسیع و ترسناک بازی گیر می‌افتد. در این راه، با روح‌های مختلفی رو به رو می‌شود که البته قصد صدمه زدن به او را ندارند و می‌توانند در تعداد مختلف با تواناهایی متفاوت، به او کمک کنند. در واقع دشمنان اصلی بازی انسان‌ها یا حتی موجودات عجیب دیگری هستند که ناشناخته‌تر از ارواح به نظر می‌رسند.

به تازگی سازندگان بازی از سه قابلیت اصلی آن رونمایی کرده‌اند:
  • Ghost of a Chance: شاید به تنهایی بیرون رفتن از خانه، برای شما خطرناک باشد. البته زمانی که حداقل ۳۰ روح را با خود همراه داشته باشید، دیگر مسیر برای شما خطری ندارد. می‌توانید تا حداکثر ۷۰ روح را با خود در مسیر همراه کنید!

  • A Brace New World: می‌توانید براساس افسانه‌های مختلف فرهنگ اندونزی، به دنیاهای متفاوتی سفر کنید و با ماجراهای هیجان انگیزی رو به رو شوید.

  • A Feast for the Eyes: از آن جایی که در اکثر مواقع در گیم‌پلی این بازی، در حال پیمودن مسیر خاصی هستید، چشم اندازها و مناظر زیبایی در این راه طراحی شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. همچنین طراحی و جزئیات هریک از شخصیت‌ها با پیشرفت قابل توجه‌ای رو به رو بوده است.
از سویی دیگر، تیم سازنده‌ی بازی اعلام کرد که برای بازی Ghost Parade در وب‌سایت webtoon، یک صفحه‌ی اختصاصی ایجاد شده است. با مراجعه به این وب‌سایت که مرجع کمیک‌های آنلاین کشور کره جنوبی بوده، می‌توانید داستان‌های روزانه‌ی سوری با ارواح را مشاهده کنید. در نهایت بازی Ghost Parade در پاییز سال ۲۰۱۹ میلادی به طور رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.