Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: منتظر معرفی محتویات یا نسخه‌ای جدید برای سری Ghost Recon باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
منتظر معرفی محتویات یا نسخه‌ای جدید برای سری Ghost Recon باشید

[تصویر:  Ghost-Recon-Wildlands-Gamefa-250x148.jpg]

به نظر می‌رسد که قرار است به زودی محتویات یا نسخه‌ای جدید برای مجموعه‌ی Ghost Recon معرفی شود.

با نزدیک شدن به مراسم E3، استودیوها و سازندگان مختلف در تلاش هستند تا با ویدئوها و اطلاعات ریز و کوچک، بازی‌بازان را برای برنامه‌ی خود در مراسم هیجان‌زده کنند. سال گذشته برای مثال، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) این کار را برای دو بازی Assassins Creed Odyssey و The Division 2 انجام داد، و به نظر می‌رسد که امسال نیز برای یکی دیگر از مجموعه‌های پرطرفدار خود این کار را انجام می‌دهد.

امروز، وب‌سایتی توسط شرکت یوبی‌سافت باز شد که نام آن مربوط به یکی از شرکت‌های ساخته‌ی خود این استودیو است. قابل ذکر است که این شرکت تنها در بازی‌های یوبی‌سافت وجود دارد و وجود خارجی ندارد: اسکل تکنولوژی (Skell Technology). اگر به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید، در آن با پیام «برای SkellCon به ما ملحق شوید» را مشاهده می‌کنید. ساعت و روزی هم برای این موضوع تعیین شده است: پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت.

در قسمت About Us این وب‌سایت نیز می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید.
دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

با توجه با آن که «اسکل تکنولوژی» شرکتی است که در بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands وجود دارد، احتمالا باید منتظر معرفی محتویات جدید یا نسخه‌ی بعدی این سری محبوب باشیم.
بازی Ghost Recon Wildlands در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید با مراجعه به مطلب نقد و بررسی ویدئویی این بازی، با شناخت کامل به سراغ خریداری آن بروید.