Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بلیزارد برنامه‌های بزرگی برای جهان Overwatch درنظر دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بلیزارد برنامه‌های بزرگی برای جهان Overwatch درنظر دارد

[تصویر:  overwatch-share-3d5a268515283007bdf3452e...50x131.jpg]

بازی Overwatch یکی از بزرگترین و موفق‌ترین عناوین منتشر شده در نسل هشتم است. با وجود گذشت حدود سه سال از عرضه‌ی بازی، همچنان بازی‌بازان بسیاری مشغول تجربه‌ی این عنوان هستند و یکی از دلایل آن پشتیبانی بسیار خوب شرکت بلیزارد (Blizzard) از این بازی بوده است. پس بنابراین جای تعجبی نخواهد بود که شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) برنامه‌های بزرگ و بلندپروازانه‌ای برای جهان بازی درنظر داشته باشد.

آقای جی.آلن براک (J.Allen Brack)، مدیرعامل شرکت بلیزارد در گفتگویی جدید اظهار داشت:

نقل‌قول:
در گذشته در مورد اینکه ما چه جاه‌طلبی‌های بزرگی برای جهان Overwatch درنظر داریم و چگونه می‌توانیم آن را در طول زمان گسترش دهیم، صحبت کردم. Overwatch یکی از بزرگترین فرنچایزهای بلیزارد محسوب می‌گردد و ما می‌خواهیم به‌طور مستمر، منابع خود را بیشتر به آن اختصاص دهیم. بنابراین ما می‌توانیم اجتماع بازی‌بازان و رشد فرنچایز را در طول زمان افزایش بدهیم.

برای رسیدن به این هدف، بلیزارد در این سال شروع به اضافه کردن نقشه‌های جدید، قهرمان‌های جدید و یک تجربه‌ی جدید به بازی کرده است. با این حال تمرکز تیم سازنده تنها برروی پشتیبانی از این عنوان تیراندازی نخواهد بود. طبق صحبت‌های براک، تیم سازنده برروی چیزهای دیگری نیز کار می کند. متاسفانه آقای براک در این زمینه اطلاعات بیشتری ارائه نداده است.

به‌هرحال، مشخص است که برنامه‌های ارائه شده برای Overwatch فراتر از عنوان فعلی خواهد بود. سوالی که اکنون مطرح می‌شود این است: چه چیزی در انتظارمان خواهد بود؟ آیا این تنها نوع دیگری از صحبت‌های رسانه‌ای است؟ آیا یک دنباله‌ی مستقیم در حال ساخت است؟ آیا یک نسخه‌ی کاملا متفاوت از اسپین‌-آف بازی در جهان Overwatch خواهد بود؟ پاسخ به این سوال سخت است اما به‌نظر می رسد منظور از واژه‌ی “بلندپروازانه” چیزی بیشتر از یک دنباله‌ی ساده باشد.

بازی Overwatch هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس‌ وان در دسترس قرار دارد. در حال حاضر هیچ صحبتی مبنی بر عرضه‌ی بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نشده است.