Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار مستند Raising Kratos مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار مستند Raising Kratos مشخص شد

[تصویر:  22-god-of-war-1163281-250x140.jpeg]

بالاخره تاریخ انتشار مستند مربوط به روند ساخت بازی God of War اعلام شد.

بدون هیچ شکی، بازی God of War یکی از بزرگ‌ترین و بهترین عناوین عرضه شده در چند سال اخیر یا حتی تاریخ بازی‌های ویدئویی است. داستان‌سرایی، گیم‌پلی، موسیقی و جلوه‌های بصری، همگی در بالاترین حد خود قرار داشتند و شاید این بازی تنها عنوانی بود که قابلیت آن را داشت تا جایزه‌ی بهترین بازی سال را در رقابت با عنوان Red Dead Redemption 2، برنده شود.

همین موارد و محبوبیت روزافزون این بازی، به این مورد منتهی شد که سازندگان این عنوان در استودیوی سانتامونیکا (Santa Monica)، تصمیم به ساخت مستندی از روند ساخت آن گرفتند. شما می‌توانید خبر مربوطه و جزئیات مربوط به این مستند را در این نشانی مطالعه کنید. امروز استودیوی سانتامونیکا خبر از تکمیل شدن این مستند داد و اعلام کرد که در تاریخ جمعه، بیستم اردیبهشت ماه مصادف با دهم ماه می سال ۲۰۱۹ میلادی، شاهد منتشر شدن آن خواهیم بود. نکته‌ی جالب آن است که این مستند به صورت کاملا رایگان برروی شبکه‌ی یوتیوب (Youtube) قرار خواهد گرفت.

نظر شما در رابطه با این مستند چیست؟ چه انتظاراتی از آن دارید و آیا به نظر شما این ویدئو می‌تواند زوایای مختلف ساخت عنوانی با چنین عظمت را به درستی به تصویر بکشد؟