Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سرویس‌های EA Access و Origin Access بیش از ۳٫۵ میلیون کاربر دارند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سرویس‌های EA Access و Origin Access بیش از ۳٫۵ میلیون کاربر دارند

[تصویر:  EA-Access-250x141.jpg]

به تازگی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) آمار جدیدی را از مشترکین و دارندگان دو سرویس Origin Access و EA Access به اشتراک گذاشته است.

در جلسه‌ای که مسئولین شرکت الکترونیک آرتس روز گذشته برگزار کردند، آمار جدیدی را از کاربران دو سرویس EA Access و Origin Access منتشر کرد. این دو سرویس مجموعا بیش از ۳٫۵ میلیون کاربر دارند که شرکت الکترونیک آرتس نیز اهمیت بسیار زیادی برای آن‌ها قائل است. همچنین قرار است این دو سرویس برای پلتفرم‌های بیشتری به همراه بازی‌های متنوع‌تری نیز عرضه شوند که مطمئنا باعث افزایش تعداد کاربران آن‌ها خواهند شد.

شرکت الکترونیک آرتس در نظر دارد تا بازی‌های ترد پارتی بیشتری را به مجموعه‌ی بازی‌های خود اضافه کند تا کاربران بتوانند به عناوین بیشتری دسترسی داشته باشند. در حال حاضر بازی‌های بسیاری در دسترس کاربران دو سرویس EA Access و Origin Access قرار دارد که بسیاری از آن‌ها عناوین قدیمی و جدیدی هستند که فرصت بسیار خوبی را به دارندگان اشتراک این دو سرویس فراهم آورده‌اند تا آن‌ها را تجربه کنند. متاسفانه در این جلسه، آمار دقیقی از تعداد کاربران سرویس Origin Access Premier منتشر نشده است. دارندگان اشتراک این سرویس می‌توانند یک هفته پیش از عرضه‌ی جهانی بازی‌ها آن‌ها را تجربه کنند.

گفتنی است که شرکت الکترونیک آرتس در حال کار برروی یک سرویس استریم بازی‌ها است که با انتشار آن، سرویس دیگری را به مجموعه‌ی سرویس‌های اشتراکی خود اضافه می‌کند.