Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فروش زمان عرضه‌ی Days Gone در ژاپن از God of War بیشتر بوده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فروش زمان عرضه‌ی Days Gone در ژاپن از God of War بیشتر بوده است

[تصویر:  Days-Gone-Gameplay-Trailer-ds1-1340x1340-250x141.jpg]

با این که بازی Days Gone نمرات خوبی را دریافت نکرد، ولی از نظر فروش آمار خیره‌کننده‌ای را از خود به جا گذاشته است.

بازی Days Gone جدیدترین و آخرین بازی انحصاری شرکت سونی است که چندی پیش عرضه شد. این بازی از طرف منتقدین نمرات خوبی را دریافت نکرد ولی از طرفی دیگر، بازی‌بازان استقبال بی‌نظیری از این عنوان کردند. جالب است که بدانید آمار فروش این بازی در کشور ژاپن نسبت به دیگر مناطق، چندین برابر جذاب‌تر است. بازی Days Gone در دو روز اول عرضه‌ی خود توانست به فروش ۱۱۴۳۱۹ نسخه دست یابد. این عدد زمانی توجه شما را جلب می‌کند که بدانید بازی God of War تنها توانست ۴۶۰۹۱ نسخه به فروش برساند (در بازه‌ی زمانی یکسان). از طرفی دیگر استودیوی سازنده‌ی بازی Days Gone شهرت و آوازه‌ی چندانی ندارد، ولی بازی آنان تنها ۳۰۰۰ نسخه کم‌تر از بازی استودیوی خوش‌نام گوریلا گیمز (Guerrilla Games) یعنی Horizon Zero Dawn به فروش رسیده است.

اکنون، فروش خیره‌کننده‌ی این بازی را در بازار غرب نیز در نظر بگیرید تا متوجه شوید که هر چقدر این بازی در حیطه‌ی نمرات نتوانست خوب عمل کند، در بخش فروش قصد جبران آن را دارد. همچنین لازم است که بدانید این بازی برای دو هفته‌ی پیاپی مقام اول فروش هفتگی بریتانیا را نیز در اختیار دارد.

بازی Days Gone هم‌اکنون در اختیار دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان خداحافظ آرامش! | نقد و بررسی بازی Days Gone که به قلم محمد اریا مقدم است را مطالعه کنید