Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی رایگان و آزمایشی Monster Hunter: World در دسترس قرار گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی رایگان و آزمایشی Monster Hunter: World در دسترس قرار گرفت

[تصویر:  d5f290c27cc5f1fca9f6340508ba2488b2c07958-250x143.jpeg]

بازی Monster Hunter World در سال گذشته عرضه و موفق شد توجه‌ی افراد زیادی را به سوی خود جذب کند. این بازی نقش‌آفرینی بی‌نظیر، یکی از موفق‌ترین و بهترین محصولات شرکت بازی‌سازی (Capcom) به حساب می‌آید. حال به تازگی اخبار و گزارش‌های منتشر شده که بیان می‌کنند یک نسخه‌ی رایگان و آزمایشی از این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفته است.

بازی Monster Hunter World با سبک ویژه و فضای منحصر به فرد خود، بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به سمت خود کشانده و بسیار موفق عمل کرده است. همان‌طور که در جریان هستید، در استریم بهاری شرکت بازی‌سازی کپکام (Capcom) که دیشب در رویداد State of Play به نمایش گذاشته شد، اطلاعات و جزئیات بسیاری از بسته‌ی الحاقی جدید بازی Monster Hunter World در دسترس قرار گرفت. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این بسته‌ی الحاقی که با نام Iceborne شناخته می‌شود، آیتم‌ها و محتویات جدید و متنوعی را برای بازی‌بازان و کاربران مهیا خواهد کرد.

از این موضوع که بگذریم، دیشب در استریم شرکت کپکام، اخباری از یک نسخه‌ی رایگان و آزمایشی بازی Monster Hunter World به گوش می‌خورد. شرکت بازی‌سازی بزرگ کپکام اعلام کرده که برای آن دسته از بازی‌بازان و افرادی که هنوز برای خرید این بازی دو دل هستند، یک نسخه‌ی رایگان و آزمایشی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار داده‌اند تا این افراد، تا حدی با محیط بازی آشنایی پیدا کنند.

طبق اخبار و گزارش‌های در دسترس قرار گرفته، بازی‌بازان در این نسخه‌ی رایگان می‌توانند داستان Monster Hunter World تا بخش Tobi-Kadachi پیش ببرند؛ به این معنا که حجم زیادی از بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همه‌ی آیتم‌ها و موارد داستان تا بخش مذکور قابل تجربه هستند و همچنین تمامی اسلحه‌ها و دو محله‌ی بازی Monster Hunter World در این نسخه‌ی رایگان قرار داده شده‌اند. شرکت کپکام اعلام کرده است که قابلیت بازی با دیگران و همچنین لذت شکار هیولاها و حیوانات وحشی از کاربران نسخه‌ی رایگان سلب نشده است.

نسخه‌ی رایگان و آزمایشی بازی Monster Hunter World از امروز مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ (۱۰ می ۲۰۱۹ میلادی) تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ (۲۰ می ۲۰۱۹ میلادی) به مدت ۱۰ روز در اختیار دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ است. پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید این بازی را دارند یا در انجام این کار دو دل هستند، پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست نداده و به صورت رایگان به سوی کشتن هیولاهای بازی Monster Hunter World بروید.

بازی Monster Hunter World هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در نهایت شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان «به دنیای هیولاها خوش آمدید | نقد و بررسی بازی Monster Hunter: World» به قلم هامون معتقدی را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر حول تاریخ عرضه و محتویات بسته‌ی الحاقی Iceborne به این لینک مراجعه کنید.