Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بار دیگر نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 فاش شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بار دیگر نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 فاش شد

[تصویر:  rdr2-officialart-3840x2160-1-250x141.jpg]

بازی Red Dead Redemption 2، اکتبر سال گذشته برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد و توانست به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل گردد. حتی پیش از عرضه این بازی نیز شاهد انتشار شایعاتی بسیاری در باب انتشار آن برای رایانه‌های شخصی بودیم و پس از آن نیز، اطلاعات زیادی از این نسخه لو رفته است. اما تابدین لحظه هنوز شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) در خصوص این نسخه صحبت نکرده است. از سوی دیگر، تنها پنج ماه پس از عرضه بازی Grand Theft Auto V، شاهد انتشار آن برای رایانه‌های شخصی نیز بودیم و همین قضیه باعث شده تا دارندگان این پلتفرم نسبت به عرضه Red Dead Redemption 2 برای رایانه‌های شخصی دلسرد شوند.

به این حال، به تازگی شایعه جدیدی منتشر شده است که تائید می‌کند، راک‌استار گیمز در حال حاضر مشغول ساخت بازی Red Dead Redemption 2 برای رایانه‌های شخصی است. بر اساس صفحه لینکدین نان ما (Nan Ma)، برنامه‌نویس فیزیک استودیوی راک‌استار تورنتو (Rockstar Toronto)، او نه تنها برروی نسخه‌های پلی‌اسیتشن ۴ و ایکس‌باکس وان بازی Red Dead Redemption 2 کار کرده، بلکه مشغول ساخت آن برای رایانه‌های شخصی نیز بوده است.

همانطور که پیشتر اشاره شد، تاکنون شایعات زیادی در خصوص نسخه رایانه‌های شخصی این بازی مطرح شده است و همین موضوع گواه از آن دارد که بالاخره شاهد عرضه Red Dead Redemption 2 برای این پلتفرم محبوب خواهیم بود. اما سوال اصلی این است که چه زمانی؟ خب، تابدین لحظه که راک‌استار چیزی در این باره نگفته است اما اگر تجربه Grand Theft Auto V را مد نظر قرار دهیم، باید انتظار داشته باشیم که این اتفاق به زودی رخ دهد.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته است. مهدی رضایی در نقد این بازی تحت عنوان « بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2» در خصوص این بازی می‌نویسد:

نقل‌قول:
اصلا مهم نیست چه سبک بازی را دوست دارید یا طرفدار سرسخت چه فرنچایزی هستید. اصلا مهم نیست که بازیباز حرفه‌ای هستید یا یک تازه‌کار. حتی مهم نیست که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه دارید یا نه. Red Dead Redemption 2 آمده تا از کوچک و بزرگ را عاشق خود و جهان شگفت‌انگیز بازی‌های ویدئویی کند. Red Dead Redemption 2 آمده تا معلمی کند برای تمامی شرکت‌های بازیسازی از بزرگ تا مستقل; Red Dead Redemption 2 امده تا عاشق جهان خشن غرب وحشی بشوید. اگر گیمری داستان محور هستید، اگر عاشق تیراندازی‌های دیوانه‌وار هستید، اگر شیفته بازی‌های نقش‌آفرینی هستید و حتی اگر گیمر نیستید، به هیچ وجه خود را از تجربه شاهکار بی‌همتای نسل هشتم، پادشاه بازی‌های جهان باز و وسترن، Red Dead Redemption 2، محروم نکنید.

برای خواند کامل این نقدوبررسی، به این نشانی بروید.