Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عضو سابق اینفینیتی وارد احتمالا به Modern Warfare 2 Remastered اشاره می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عضو سابق اینفینیتی وارد احتمالا به Modern Warfare 2 Remastered اشاره می‌کند

[تصویر:  call_of_duty_modern_warfare_2-600x337-250x140.jpg]

سری Modern Warfare از مجموعه بازی‌های Call Of Duty همیشه نزد کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است و مطمئنا بسیاری از آن‌ها خواهان انتشار نسخه‌های بازسازی شده‌ی این سری بوده‌اند. حال یکی از اعضای سابق استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، یعنی آقای رابرت بولینگ (Robert Bowling)، دست به انتشار تصاویر و ویدئوهایی از بازی Modern Warfare 2 در حساب توئیتر خود زده است که احتمالا به نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن اشاره می‌کنند.
آخرین باری که خبرهایی از Modern Warfare 2 Remastered منتشر شد، به ماه فوریه سال پیش برمیگردد که سازمان رده‌بندی PEGI نام این عنوان را وب‌سایت خود قرار داد. از آن پس از اما خبر جدیدی از این بازی منتشر نشده است. حال آقای رابرت بولینگ، توسعه دهنده‌ی سابق استودیوی اینفینیتی وارد، پست‌های جدیدی را در حساب خود به اشتراک گذاشته است که به عنوان Call Of Duty :Modern Warfare 2 بی‌ربط نیستند و احتمالا به معرفی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن اشاره می‌کنند.

یکی از این توئیت‌ها شامل ویدئویی از اعضای حاضر در عملیات “Kingfish” است که در پس‌زمینه‌ی آن موسیقی “Hurt”، ساخته‌ی آقای جانی کش (Johnny Cash) پخش می‌شود. این ویدئو تنها شامل یک تصویر از آن‌هاست که البته تمرکز بسیاری برروی شخصیت “Ghost” دارد. البته آقای بولینگ از تاریخ ۱۰/۸/۱۹ در کنار این ویدئو استفاده کرده است که احتمالا به تاریخ عرضه‌ی این بازی اشاره دارد. او همچنین تصویری را از خود در کنار مجسمه‌ای از شخصیت “Ghost” منتشر کرده است که باز هم می‌تواند به حضور او در این عنوان اشاره داشته باشد.

همانطور که گفته شد، آقای بولینگ در حال حاضر برای استودیوی اینفینیتی وارد و شرکت اکتیویژن (Activision) کار نمی‌کند و نمی‌توان به صحت پست‌های جدید او اعتماد کرده است. ممکن است که او در جریان پروژه‌های جدید اکتیویژن باشد و با انتشار چنین پست‌هایی، سعی کند تا طرفداران را برای آن‌ها هیجان‌زده کند.
شرکت اکتیویژن تا بدین لحظه از نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty رونمایی نکرده است و طرفداران این سری احتمالا شاهد معرفی این عنوان طی روزهای آینده خواهند بود.