Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان استودیوی اید سافتور از تمایل خود به ساخت نسخه‌ی سوم Rage می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارگردان استودیوی اید سافتور از تمایل خود به ساخت نسخه‌ی سوم Rage می‌گوید

[تصویر:  RAGE-2-768x432-1-250x141.jpg]

پس از گذشت ۸ سال از عرضه‌ی اولین نسخه از عنوان Rage، به تازگی دومین شماره از این بازی جهان‌ باز منتشر شده است. این بازی با همکاری دو استودیوی اوالانچ (Avalanche Studios) و اید سافتور (id Software) توسعه یافته است.

آقای تیم ویلیتس (Tim Willits) کارگردان استودیوی اید سافتور ، در گفتگو با وب‌سایت Hollywood Reporter از وی در مورد پتانسیل این سری برای بازی‌های آینده سوال شد و آن چیزی بود که انتظار داشت اتفاق بیافتد. ویلیتس در جواب به این سوال گفت که این همان چیزی است که واقعا امیدوار است اتفاق بیافتد.

وی در این خصوص گفت:

نقل‌قول:
من بسیار امیدوارم. بله، جواب من به این سوال این است. ما همیشه این سری را دوست داشتیم چراکه آن مثل یک محیط سرگرم‌کننده است. ما می توانیم آنچه را که می خواهیم انجام دهیم. ما یک بار در مورد سوار شدن برروی سوسک‌های غول‌پیکر در بازی صحبت کردیم. چه بازی دیگری می‌تواند گفتگویی داشته باشد که در آن یک گفتگویی صحیح بتوانید داشته باشید؟ Rage یک سری سرگرم‌کننده، دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز است و من امیدوارم که بتوانیم نسخه‌ی سوم آن را در سریع‌ترین زمان ممکن بسازیم.

البته برای ساخت نسخه‌ی سوم بازی Rage، به احتمال زیاد چند عامل تعیین کننده وجود دارد. نسخه‌ی دوم بازی احتمالا نیاز به یک فروش عالی دارد تا سازندگان برای ساخت نسخه‌ی سوم از ناشر بازی یعنی بتسدا (Bethesda) چراغ سبز بگیرند. Rage 2 نقدها و امتیازات مختلفی دریافت کرده است. در حال حاضر میانگین امتیازات بازی در هر سه پلتفرم عرضه شده حدود ۷۰ است.

بازی Rage 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.