Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تتسویا میزوگوچی از نسل بعدی کنسول‎ها و واقعیت مجازی می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تتسویا میزوگوچی از نسل بعدی کنسول‎ها و واقعیت مجازی می‌گوید

[تصویر:  Tetsuya-Mizuguchi-768x432-250x141.jpg]

طی چند ماه اخیر صحبت‌های بسیاری راجع به نسل بعدی کنسول‌های دو شرکت ماکروسافت و سونی شده است. همچنین آینده‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی نیز مشخص نیست. حال آقای تتسویا میزوگوچی (Tetsuya Mizuguchi)، سازنده‌ی عناوینی همچون Rez و Tetris Effect، طی مصاحبه‌ی جدیدی از امیدواری خود نسبت به نسل بعدی کنسول‌ها صحبت کرده است.

احتمالا بسیاری از بازی‌بازان قدیمی با آقای تتسویا میزوگوچی آشنا باشند. چراکه او پیش‌تر عناوین تحسین‌شده‌ای همچون Rez و Lumines را توسعه داده است. او سال گذشته نیز بازی Tetris Effect را برای کنسول پلی‌استیشن ۴ ساخت که در میان دارندگان این کنسول و هدست واقعیت مجازی شرکت سونی به محبوبیت بالایی رسیده است.

به تازگی وب‌سایت Videogameschronicle مصاحبه‌ای را با آقای تتسویا میزوگوچی ترتیب داده است و نظر او را نسبت به آینده‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی پرسیده است.

نقل‌قول:
در حال حاضر محدودیت‌های بسیاری سر راه ما قرار دارند. برای مثال، ما در یکی از بخش‌های بازی Rez Infinite مجبور به استفاده از یک پس‌زمینه‌ی مشکی رنگ شدیم تا بازی‌بازان به راحتی به تجربه‌ی آن بپردازند. در Tetris Effect نیز مجبور به اعمال چنین محدودیت‌هایی در بازی شده‌ایم. زمانی که این‌گونه محدودیت‌های کاهش داده شوند، دست بازی‌سازان نیز برای طراحی مراحل بازتر می‌شود. فکر می‌کنم که در آینده شاهد بازی‌های بیشتر، بزرگتر و بهتری باشیم.

با وجود اطلاعات بسیار کمی که از کنسول‌های نسل بعدی دو شرکت سونی و ماکروسافت در دسترس است، می‌توان انتظار ساخته شدن کنسول‌های پرقدرتی را توسط این دو شرکت داشت.