Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حضور بازی Gears 5 در E3 2019 تایید شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حضور بازی Gears 5 در E3 2019 تایید شد

 [تصویر:  ice-omen-hero_542x440-75eaca545fde499994...46x200.jpg]

از قرار معلوم، بازی Gears 5 نمایش بزرگی در طی مراسم E3 سال ۲۰۱۹ خواهد داشت.

مراسم E3 به زودی و در کم‌تر از ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود و هر روز خبر جدیدی در رابطه با آن به گوش خبرنگاران می‌رسد. شرکت سونی اعلام کرده است که در این مراسم حضور ندارد و از طرفی دیگر شرکت مایکروسافت قصد دارد تا کنفرانسی طوفانی برگزار کند.

این شرکت با انتشار توییتی اعلام کرده است که در طی مراسم E3 2019، شاهد نمایشی خیره‌کننده از بازی Gears 5 خواهیم بود. مورد تعجب برانگیز، آن است که این بازی در بخش کالیسیم (Coliseum) مراسم E3 نیز حضور دارد، یعنی Gears 5 را هم در این مراسم و هم در طی کنفرانس مایکروسافت مشاهده خواهیم کرد.

سازندگان این بازی نیز در مراسم حضور خواهند داشت تا نگاه دقیق‌تری به اجزای Gears 5 بیندازند. هنوز مشخص نیست که چه مواردی در این مراسم مورد بحث قرار می‌گیرد، ولی به طور قطع بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. باید منتظر ماند و مشاهده کرد که مایکروسافت چه برنامه‌ای برای یکی از بزرگ‌ترین برگ برنده‌های خود ریخته است.

در حال حاضر، بازی Gears 5 برای عرضه در سال ۲۰۱۹ برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. شایعه‌هایی مبنی بر انتشار این بازی شهریور ماه وجود دارد که شما می‌توانید خبر مربوطه را در این نشانی مطالعه کنید.