Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ار مبارزان جدید بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ار مبارزان جدید بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد

[تصویر:  7-mortal-kombat-11-250x141-1.jpeg]

اولین بسته‌ الحاقی بازی Mortal Kombat 11 در ماه ژوئن عرضه خواهد شد و حال به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که در این تریلر، نگاهی خواهیم داشت به مبارزانی که به وسیله‌‌ی این بسته‌ الحاقی به بازی Mortal Kombat 11 اضافه خواهند شد.


اولین شخصیتی که قبلاً نیز از آن رونمایی شد، شخصیت Shang Tsung است که در این تریلر بار دیگر نگاهی خواهیم داشت به نحوه‌ی مبارزه، حرکات و قدرت‌های وی که مسلما طرفداران سری Mortal Kombat به خوبی با آن آشنا هستند. به علاوه Shang Tsung دقیقا مشابه با چهره‌ی همان بازیگری طراحی شده که در دهه‌ی ۹۰ میلادی نقش این شخصیت را در فیلم سینمایی Mortal Kombat ایفا کرده است. او به همراه خود مبارزان دیگری را نیز به Mortal Kombat 11 خواهد آورد که عبارتند از Sindel, Nightwolf  و شخصیت Spawn. البته دو شخصیت جدید دیگر نیز به بازی اضافه می‌شوند که در آینده و قبل از انتشار بسته‌ الحاقی از آن‌ها رونمایی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر می‌توانید تریلر معرفی مبارزان بسته‌ الحاقی بازی Mortal Kombat 11 را در قسمت پایین مشاهده کنید:




بازی Mortal Kombat 11 هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان و خون جاری خواهد شد… | نقد و بررسی بازی Mortal Kombat 11 را می‌توانید در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید. همچنین اگر از جمله کسانی هستید که به اجرای حرکات تمام کننده و مبارزات مرگ‌بار علاقه‌مند هستند، می‌توانید راهنمای اجرای حرکات تمام‌کننده‌ی این بازی با نام ساده نخواهی مرد! | راهنمای اجرای تمام Fatality ها در Mortal kombat 11 را نیز مطالعه کنید.