Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسانی جدید بازی Katana Zero منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌روزرسانی جدید بازی Katana Zero منتشر شد

[تصویر:  kz.0-250x167.jpg]

سازندگان بازی Katana Zero امروز از عرضه‌ی یک به‌روزرسانی جدید برای این عنوان خبر دادند که دو ویژگی مهیج را به آن اضافه می‌کند. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در خصوص این به‌روزرسانی در ادامه با ما همراه باشید.



Katana Zero از سری عناوین پلتفرمر و اکشن است و مانند بسیاری از بازی‌های به این سبک، شما باید با انتخاب شخصیت و سلاح دلخواه خود، موانع و دشمنان مختلفی که سر راهتان قرار می‌گیرند را از پیش رو برداشته و مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید. گیم‌پلی بازی به گونه‌ای است که خاطرات تجربه‌ی عناوین دوبعدی قدیمی را برای بسیاری از بازی‌بازان زنده می‌کند. اگر شما نیز از دوست‌داران بازی‌های به این سبک هستید، Katana Zero را هرگز از دست ندهید. گفتنی است که بیش از ۱۰۰ هزار نسخه از بازی به فروش رسیده است که اطلاعات بیشتر در مورد خبر را می‌توانید از طریق این صفحه ملاحظه کنید.

تیم سازنده‌ی این بازی امروز یک به‌روزرسانی را در دسترس طرفداران قرار داده است که شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی آن را حالتی جدید و جذاب دانست. سطح این حالت بسیار دشوار است و برای بازی‌بازانی در دسترس قرار می‌گیرد که بتوانند مراحل اصلی را به طور کامل تمام کنند. همچنین حالت دیگری به نام Speedrun به این عنوان اضافه شده است که در صورت فعال کردن آن می‌توانید کنترل بیشتری روی حرکات دشمنانتان داشته باشید. Katana Zero هم‌اکنون در اختیار دارندگان پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ قرار دارد. گفتنی است که بازی‌بازان قادر هستند تا این عنوان را تا ۴ روز دیگر با ۲۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۱ دلار خریداری کنند.