Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دومین بسته الحاقی بازی Kerbal Space Program منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دومین بسته الحاقی بازی Kerbal Space Program منتشر شد

[تصویر:  Kerbal_Space_Program_Wallpaper_HD_2-250x141.jpg]

تیم سازنده‌ی بازی جالب Kerbal Space Program که چند وقت پیش به معرفی دومین بسته‌ی الحاقی این عنوان پرداخته بود، آن را در دسترس بازی‌بازان و طرفداران قرار داد. این بسته ویژگی‌های بسیاری را به بازی اضافه می‌کند که اطلاعات بیشتر در این خصوص را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.



Kerbal Space Program از سری عناوین به سبک شبیه‌سازی فضایی است که در آن بازی‌بازان قادر به انجام کارهای مختلف و مهیجی در فضا خواهند بود. از مهم‌ترین وظایف در این عنوان، پرتاب موشک به فضا توسط یک دانشمند علوم فضایی است. این عنوان هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. اگر از دوست‌داران بازی‌های به این سبک هستید، Kerbal Space Program را هرگز از دست ندهید.

حدود یک ماه پیش سازندگان این بازی از عرضه‌ی دومین بسته‌ی الحاقی تحت عنوان Breaking Ground برای آن خبر دادند و معرفی ویژگی‌های آن موجب شگفتی طرفداران شد. این بسته هم‌اکنون در اختیار بازی‌بازان قرار گرفته است که از محتویات آن می‌توان به پایگاه‌های علمی، ژنراتورها، دستگاه‌های گوناگون برای تجزیه و تحلیل و آیتم‌های جالبی برای سازه‌ها اشاره کرد. اطلاعات دیگر در مورد این بسته را می‌توانید از طریق این نشانی ملاحظه کنید.

گفتنی است که نخستین بسته‌ی الحاقی این بازی Very Good Indeed نام دارد که مدت‌ها قبل برروی پلتفرم‌های ذکر شده منتشر شده بود. در پایان می‌توانید نقد و بررسی بازی Kerbal Space Program را از طریق این صفحه مطالعه کنید.