Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Final Fantasy VII Remake ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Final Fantasy VII Remake ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شود

[تصویر:  Final-Fantasy-VII-Remake-Tabata-250x141.jpg]

به نظر می‌رسد عنوان Final Fantasy VII Remake در سال جاری عرضه نخواهد شد. براساس گزارشی جدید، نسخه‌ی هفتم و بازسازی شده‌ی این سری کلاسیک نقش‌آفرینی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. این گزارش در سایت Kotaku و به نقل از جیسون شرایر (Jason Schreier) گزارشگر این سایت منتشر شده است. منبعی که معمولا به اخبار درست و دقیق مشهور است. هنگامی‌که یک کاربر توییتر از شرایر در مورد تاریخ عرضه‌ی برخی بازی‌ها سوال کرد، این گزارشگر Kotaku ادعا کرد که عنوان Final Fantasy VII Remake در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.

متن توییت جیسون شرایر:

نقل‌قول:
براساس چیزی که شنیده‌ام، همه‌ی این بازی‌ها در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند.
— Jason Schreier (@jasonschreier) May 31, 2019
 

به نظر می‌رسد شرایر در اینجا ادعا می‌کند که بازی نه تنها در سال ۲۰۲۰ بلکه در نیمه‌ی اول آن عرضه خواهد شد. این بازه‌ی زمانی تا قبل از انتهای ماه ژوئن ۲۰۲۰ خواهد بود. Final Fantasy VII Remake از سال ۲۰۱۴ میلادی در دست ساخت بوده است و این بازی در سال ۲۰۱۵ میلادی به طور کامل معرفی گردید.

ماه گذشته اسکوئر انیکس (Square Enix) تایید کرد که این بازی همچنان به صورت اپیزودی خواهد بود. در حال حاضر تعداد اپیزودهای بازی مشخص نشده است.

Final Fantasy VII Remake در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست توسعه است. تاکنون خبری مبنی بر عرضه‌ی بازی برروی دیگر پلتفرم‌ها منتشر نشده است.