Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Cuphead برای خودروهای شرکت تسلا عرضه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Cuphead برای خودروهای شرکت تسلا عرضه خواهد شد

[تصویر:  3295227-cupheadscreenshot9_28_176.42pm-250x141.jpg]

با کمال تعجب، خبردار شده‌ایم که بازی Cuphead برای چندین مدل از خودروهای شرکت تسلا (Tesla) عرضه خواهد شد!

بازی Cuphead یکی از سخت‌ترین و البته لذت‌بخش‌ترین عناوین دو بعدی است که در چند سال اخیر منتشر شده است. این بازی در ابتدا برای کنسول‌ اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و پس از آن نیز شاهد عرضه‎ی آن برای کنسول نینتندو سوئیچ بودیم. اکنون طی یک خبر عجیب، قرار است که این بازی برای خودروهای شرکت تسلا نیز عرضه شود!

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، مدل‌های شماره‌ی ۳، اکس و اس ساخته شده توسط شرکت خودروسازی تسلا دارای صفحه‌ی نمایش هستند و مطلع شده‌ایم که به زودی شما می‌توانید بازی Cuphead را برروی این خودرو تجربه کنید! نکته‌ی جالب آن است که این بازی هنوز برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه نشده! دقیقا به همین دلیل است که صنعت بازی‌های رایانه‌ای هر روز از روز قبلش جذاب‌تر و غیر قابل پیش‌بینی‌تر می‌شود.

در نقد گیمفا، بازی Cuphead را اینگونه خطاب می‌کنیم:

نقل‌قول:
با داشتن یک سوم قیمت یک عنوان AAA، بازی Cuphead تجربه‌ای چند برابر ارزش خود را به شما می‌دهد و ساعت‌ها می‌تواند بازی‌باز را درگیر خود کند. پس منتظر چه هستید؟! کنترلر خود را بردارید و دوستی را به خانه دعوت کنید، Cuphead عنوانی است که باید هرچه سریع‌تر به تجربه‌اش بپردازید!

البته شما می‌توانید برای مطالعه‌ی نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان «یک فنجان لذت ناب… | نقد و بررسی عنوان Cuphead» به این نشانی مراجعه کنید.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا بازی Cuphead را در خودروی خود به جای پلتفرم‌های داخل خانه‌تان تجربه‌ خواهید کرد؟