Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان سری Yakuza: قدرت پردازش پلی‌استیشن ۵ فوق العاده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارگردان سری Yakuza: قدرت پردازش پلی‌استیشن ۵ فوق العاده است

[تصویر:  toshihiro-nagoshi-250x140.jpg]

بدون شک تاکنون اخبار مربوط به سخت افزار پلی‌استیشن ۵ و حافظه‌ی SSD پیشرفته‌ی آن را دنبال کرده‌اید. از آن‌جایی که این کنسول قرار است تا به احتمال زیاد در سال آینده منتشر شود، بسیاری از توسعه دهندگان کیت‌های توسعه‌ی آن را دریافت کرده و نظرات خود را به اشتراک گذاشته‌اند. حال به تازگی آقای توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi) نیز در این مورد صحبت کرده است.

در طی استریم SEGA-Nama، کارگردان سری Yakuza اعلام کرد که قدرت پردازش پلی‌استیشن ۵ «فوق العاده» است. با این‌که وی قصد دارد تا در حال حاضر برروی پلی‌استیشن ۴ تمرکز کند، اما تیم توسعه دهنده‌ی این مجموعه قصد دارد تا علاوه بر افزایش گرافیک و جلوه‌های بصری، به شکل جدیدی از برتری‌های کنسول نسل بعد سونی استفاده کند.

نقل‌قول:
اگر تمام قدرت آن را در بخش گرافیک مصرف کنید، با بهترین جلوه‌های بصری مواجه خواهیم شد. فکر می‌کنم همه در حال فکر کردن به روش‌هایی برای استفاده از این قدرت هستند. این موضوع در مورد من هم صادق است. من دوست دارم به هوش مصنوعی و چیز‌های زیاد دیگری فکر می‌کنم.

اگر عناوین جدید سری Yakuza را تجربه کرده باشید، حتماً می‌دانید که این بازی‌ها از محیط‌های شهری بسیار شلوغی بهره می‌برند. آیا در آینده شاهد بهبود سیتم جمعیت در این مجموعه خواهیم بود؟ پاسخ این سوال را تنها زمان مشخص خواهد کرد.

در راستای این خبر، آقای ناگوشی پیش‌تر اعلام کرده بود که کار نوشتن متن داستان نسخه‌ی بعدی Yakuza به پایان رسیده است و مراحل توسعه‌ی این بازی نیز به خوبی پیش‌ می‌رود. همچنین شایعات منتشر شده به عرضه‌ی این عنوان در سال ۲۰۲۰ میلادی اشاره می‌کنند.