Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نمایش Halo Infinite طی E3 2019 برروی رایانه‌ی شخصی اجرا می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نمایش Halo Infinite طی E3 2019 برروی رایانه‌ی شخصی اجرا می‌شود

[تصویر:  Halo-Infinite-Logo-250x141.jpg]

بر اساس گزارش جدید شرکت مایکروسافت (Microsoft)، ما شاهد نمایش گی‍‌م‌پلی عنوان Halo Infinite طی E3 2019 خواهیم بود اما نه برروی کنسول ایکس‌باکس وان.



براساس این گزارش، نمایش Halo Infinite برروی یک رایانه‌ی شخصی مجهز به کنترلر کنسول ایکس‌باکس وان صورت خواهد گرفت. تحلیل‌های صورت گرفته در هفته‌ی گذشته نیز این احتمال را می‌دانند که مایکروسافت با توجه به قدرت کنسول‌های نسل فعلی و همینطور عدم تکمیل کنسول نسل بعد این شرکت، تصمیم به اجرای بازی Halo Infinite برروی رایانه‌ی شخصی طی نمایش آن در E3 2019 خواهد گرفت.

همچنین اگر شایعات مربوط به زمان عرضه‌ی این عنوان طی سال جاری درست باشد، به نظر می‌رسد که شاهد یک نسخه‌ی قابل بازی از این عنوان، برروی رایانه‌های شخصی طی E3 2019 باشیم.

با توجه به این موضوع، این احتمال وجود دارد که هیچکدام از بازی‌های فرست پارتی و انحصاری شرکت مایکروسافت طی E3 2019 برروی کنسول ایکس‌باکس وان نمایشی نداشته باشند.

عنوان Halo Infinite در سبک نقش‌آفرینی و برپایه‌ی یک بخش آنلاین مشابه مجموعه‌ی Destiny، برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و کنسول نسل بعد شرکت مایکروسافت توسط استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، در دست توسعه قرار دارد.