Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آهنگساز بازی Call Of Duty: Modern Warfare مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آهنگساز بازی Call Of Duty: Modern Warfare مشخص شد

[تصویر:  mw_reveal_06_wm-250x141.png]

خانم سارا شاچنر (Sarah Schachner) که در گذشته نیز تجربه‌ی نوازندگی برای یکی از عناوین بازی Call Of Duty را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده، امروز در خبری اعلام کرد که وظیفه‌ی آهنگسازی عنوان جدید شرکت اینفینیتی وارد (Infinity Ward) را به عهده گرفته است.

خانم شاچنر، آهنگساز آمریکایی، که ید طولایی در زمینه‌ی آهنگسازی برای فیلم‌ها و بازی‌های مختلف از جمله Assassin’s Creed Origins ،Anthem و Call of Duty: Infinite Warfare دارد امروز در توییتر خود اینگونه نوشت:

نقل‌قول:
به گمونم دیگر برای همگان مشخص شده باشد…من به عنوان آهنگساز بازی Modern Warfare اتخاب شده‌ام و نمی‌دانم چگونه باید از شرکت Infinity Ward برای فرصت همکاری در این پروژه بزرگ تشکر کنم. قطعا نگه داشتن این خبر به عنوان یک راز سخت‌ترین کار برای امروز بود!

شرکت اکتیویژن که اخیرا دست به رونمایی و معرفی بازی  Call Of Duty: Modern Warfare زده و اطلاعات گوناگونی را در رابطه با آن از جمله بخش چندنفره و قابلیت کراس‌پلی منتشر کرده است، این بازی را به چشم یک عنوان تکان‌دهدنه‌ برای مجموعه Call Of Duty می‌بیند. به نظر می‌رسد که فضای بازی نسبت به نسخه‌های قبل کمی تیره و تاریک‌تر شده باشد، ولی چیزی که برای ما آشکار شده، این است که موسیقی این بازی برای شنوندگان آشنا خواهد بود. بازی مورد انتظار Modern Warfare در تاریخ جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.