Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فروش بازی Nier: Automata از مرز ۴ میلیون نسخه گدشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فروش بازی Nier: Automata از مرز ۴ میلیون نسخه گدشت

[تصویر:  nier-automata-250x141.jpg]

امروز در طی انتشار خبری از سوی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) بیان شد که عنوان تحسین شده و کم‌نظیر استودیوی پلاتینوم‌گیمز (PlatinumGames)، بیش از ۴ میلیون نسخه به صورت دیجیتالی و فیزیکی فروش داشته است.

این بازی پس از انتشار توانست نمرات بسیار خوبی را از منتقدین دریافت کند و به سرعت خود را در قلب بازی بازان جای داد، که دقیقا همین عامل باعث شد تا بتواند امروز رکورد جدیدی برای فروش خود ثبت کند. بازی NieR: Automata که در سبک هک اند اسلش و به کارگردانی یوکو تارو (Yoko Taro) تولید شده است، هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. هرچه سعی کنیم در تحسین این بازی، از داستان زیبایش گرفته تا قطعات موسیقی فوق‌العاده و احساسی آن صحبت کنیم باز هم شاید نشود حسن مطلب را به صورت تمام و کمال بیان کرد ولی با این حال در باب تحسین این اثر، شما را به مطالعه‌ی مقاله‌ایبه قلم سعید آقابابایی دعوت می‌کنیم.

همچنین در صورتی که هنوز موفق به تجربه‌ی این اثر بی‌همتا نشده‌اید، می‌توانید نسخه Game of the YoRHa Edition را که هم‌اکنون در دسترس قرار داشته و شامل تمام بسته‌های الحاقی بازی می‌شود تهیه کرده و به تجربه‌ی این اثر هنری بنشینید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی به مشاهده بررسی ویدئویی انجام شده توسط گیمفا بپردازید.