Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: اطلاعات جدیدی از سخت‌افزارهای نسل بعدی مایکروسافت در E3 منتشر می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گزارش: اطلاعات جدیدی از سخت‌افزارهای نسل بعدی مایکروسافت در E3 منتشر می‌شود

[تصویر:  7-xbox_e3_2019-1152x555-250x120.jpg]

مراسم E3 امسال از اهمیت بسیار بالایی برای شرکت مایکروسافت برخوردار است. به گفته‌ی این شرکت، شاهد بزرگ‌ترین کنفرانس تاریخ E3 آن‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته خواهیم بود. براساس اخبار و گزارش‌های منتشر شده، شرکت مایکروسافت در کنار ۱۴ بازی فرست پارتی مختلف، میزبان عناوین ترد پارتی بزرگی نیز خواهد بود.



با این حال، همیشه این سوال وجود داشته است که آن‌ها چه برنامه‌ای در بخش سخت‌افزار تدارک دیده‌اند. سونی اولین شرکتی بود که پیش از معرفی رسمی، از بخش‌هایی از سخت‌افزار کنسول نسل بعدی خود رونمایی کرد. به اعتقاد بسیاری، شرکت مایکروسافت نیز باید حرکتی مشابه انجام دهد؛ در غیر این صورت، ممکن است شاهد عقب ماندن آن‌ها از شرکت رقیب باشیم.

براساس صحبت‌های یکی از منابع داخلی معروف شرکت مایکروسافت، این شرکت به طور حتم درباره‌ی سخت‌‎افزار نسل بعدی خود صحبت خواهد کرد. براساس صحبت‌های برد سمز (Brad Sams)، جزییات نهایی سخت‌افزار هر دو کنسول بالا رده و پایین رده‌ی شرکت مایکروسافت یعنی آناکوندا (Anaconda) و لاک‌هارت (Lockhart)، هنوز نهایی نشده‌اند و امکان تغییر در آن‌ها وجود دارد. به همین دلیل، شرکت مایکروسافت قصد ندارد درباره‌ی جزییات سخت‌افزاری این کنسول‌ها صحبت کند ولی آن‌ها به طور حتم اطلاعات جدیدی از برنامه‌های خود برای نسل بعد را منتشر خواهند کرد.

به گفته‌ی این منبع داخلی، همانند کنسول پلی‌استیشن ۵ که از هاردهای SSD استفاده می‌کند، شرکت مایکروسافت نیز حضور این هاردها برروی کنسول نسل بعدی خود را تایید خواهد کرد. براساس صحبت‌های این شخص، شرکت مایکروسافت در کنسول نسل بعدی خود در کنار استفاده از معماری Zen 2 و دیگر قطعات تولید شده توسط شرکت AMD، برروی قابلیت پشتیبانی از نسل قبل تمرکز خواهد کرد. این شرکت قصد دارد در جریان مراسم E3، اطلاعات جدیدی از قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبلی و توانایی کنسول‌های نسل جدید در بهبود هر چه بیشتر کیفیت بازی‌های قدیمی را با هواداران به اشتراک بگذارد.

همانند همیشه، تا زمان تایید رسمی این مطالب از سوی شرکت مایکروسافت، باید به آن‌ها در قالب یک شایعه نگاه کنید ولی با این حال، همه‌ی این مطالب تا حد بسیار زیادی باورپذیر و درست به نظر می‌رسند. در حقیقت، تصمیم شرکت مایکروسافت برای ادامه‌ی سکوت خود درباره‌ی کنسول‌های نسل بعدی تا حد زیادی همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

این شخص در گزارش خود، به برنامه‌های دیگر شرکت مایکروسافت نیز اشاره کرده است. براساس این گزارش، شرکت مایکرسافت در کنار رونمایی از ۳ آی‌پی کاملا جدید و معرفی بازی مورد انتظار Fable 4، قوی‌ترین لاین‌آپ ترد پارتی تاریخ خود را به نمایش خواهد گذاشت.

خوشبختانه تنها چند روز دیگر تا آغاز مراسم E3 باقی مانده است و میزان درستی صحبت‌های این شخص و اطلاعات منتشر شده در این گزارش به زودی مشخص خواهد شد.