Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2019 | زمان انتشار کنسول نسل بعدی مایکروسافت، اسکارلت، مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
E3 2019 | زمان انتشار کنسول نسل بعدی مایکروسافت، اسکارلت، مشخص شد

[تصویر:  project-scarlett-1024x576-250x141.jpg]

تقریبا یک سال از زمانی که اولین بار با واژه‌ی اسکارلت (Scarlett) آشنا شدیم، می‌گذرد. بالاخره امشب و در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال شاهد رونمایی از کنسول نسل بعدی این شرکت بودیم. این شما و این کنسول اسکارلت. به گفته‌ی شرکت مایکروسافت، این کنسول در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.



به لطف استفاده از یک هارد SSD و یک پردازنده‌ی مرکزی خاص که با همکاری شرکت AMD طراحی و ساخته شده، کنسول اسکارلت مصمم است تا زمان بارگزاری بازی‌ها را به صورت کامل حذف و یا به حداقل برساند. به گفته‌ی شرکت مایکروسافت، قدرت سخت‌افزاری این کنسول شما را شگفت‌زده خواهد کرد. پشتیبانی از محتوای مربوط به چهار نسل مختلف از بازی‌های کنسول‌های ایکس‌باکس، به قابلیت پشتیبانی این کنسول از عناوین نسل‌های گذشته اشاره دارد که البته دور از انتظار نبود.

کنسول اسکارلت سال ۲۰۲۰ میلادی و هم‌زمان با ساخته‌ی جدید استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) یعنی Halo Infinite در دسترس کاربران و هواداران قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید ویدئوی مربوط به معرفی کنسول نسل آینده‎‌ی شرکت مایکروسافت را در ادامه مشاهده کنید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P و نرخ فریم ۶۰ | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰