Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2019 | فصل دوم Trials Rising با نام Medieval Motor Mayhem معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
E3 2019 | فصل دوم Trials Rising با نام Medieval Motor Mayhem معرفی شد

[تصویر:  2-1-250x141.png]

فصل دوم بازی Trials Rising 2 با نام Medieval Motor Mayhem در جریان کنفرانس شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) در E3 امسال معرفی شد. محتوای این فصل هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.


فصل دوم بازی Trials Rising 2 محتوای قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. کاربران می‌توانند محتوای Medieval Motor Mayhem که توسط یک تریلر جدید معرفی شد را از امروز دانلود و تجربه کنند. در کنار اضافه شدن پوشش‌ها و پوسته‌های مختلف برای موتورها و سوارکاران و چندین مسیر مسابقه‌ی جدید، فصل دوم بازی آغازگر یک فصل رقابتی نو برای بازی‌بازان خواهد بود.

در کنار این موارد، شرکت یوبی‌سافت تایید کرده است که رویداد تابستانه‌ی بازی در ماه جولای برگزار می‌شود. این رویداد چندین لباس، کلاه‌خود و برخی موارد دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد. کاربران می‌توانند محتوای این رویداد را از طریق فروشگاه بازی خریداری کنند. البته تمامی این محتوا در جعبه‌های مربوط به جوایز این رویداد نیز در دسترس خواهند بود.
بازی Trials Rising هم‌اکنون برروی کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید ویدئوی مربوط به معرفی فصل دوم بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P