Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: E3 2019 | تاریخ عرضه بازی Astral Chain با نمایش تریلر جدیدی مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
E3 2019 | تاریخ عرضه بازی Astral Chain با نمایش تریلر جدیدی مشخص شد

[تصویر:  Astral-Chain-9-1-250x141.jpg]

در جریان رویداد نینتندو دایرکت در E3 2019، تریلر جدیدی از بازی Astral Chain منتشر شد و در کنار آن، از تاریخ عرضه‌ی این عنوان رونمایی شد.

بازی جدید آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) و استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، سازنده‌ی عناوینی همچون Bayonetta و NieR: Automata، درست مانند بازی‌های پیشین این استودیو از گیم‌پلی و داستانی بسیار درگیرکننده برخوردار است.

داستان بازی Astral Chain در شهر The Ark روایت می‌شود که فضایی سایبرپانکی دارد. درب‌های عجیبی در سرتاسر گشوده شده‌اند و موجودات خبیثی با نام Ark پا به این شهر گذاشته‌اند. شما نیز به عنوان یکی از اعضای گروه ویژه‌ی Neuron که بخشی از نیروی پلیس شهر Ark است، باید با استفاده از سلاح‌های زنده‌ای که Legion نام دارند در برابر آن‌ها ایستادگی کنید. قدرت‌های مختلفی در این بخش گنجانده شده است و بازی‌بازان می‌توانند تعداد مختلفی را امتحان کنند.

دو شخصیت اصلی این عنوان قابل انتخاب هستند. گرچه هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید، شخصیت دیگری در ادامه‌ی بازی کنار شما خواهد بود. شایان ذکر است که این دو شخصیت دوقلو هستند.

بازی Astral Chain در روز جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ (۳۰ اوت سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰p | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰p | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p