Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان Cyberpunk 2077 تمایل دارند بازی را برای کنسول‌های نسل بعد نیز عرضه کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازندگان Cyberpunk 2077 تمایل دارند بازی را برای کنسول‌های نسل بعد نیز عرضه کنند

[تصویر:  keanu_reeves_in_cyberpunk_2077_via_xbox_...50x142.jpg]

Cyberpunk 2077 یکی از عناوینی است که برای انتشار برروی کنسول‌های نسل حاضر و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی اکس‌باکس اسکارلت و پلی‌استیشن ۵ منتشر شود.

آقای پاول ساسکو (Pawel Sasko)، طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077 از شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در گفتگو با وب‌سایت یورو گیمر (Eurogamer) در مورد احتمال عرضه‌ی بازی برروی کنسول‌های نسل بعد توضیحاتی ارائه داده است:

نقل‌قول:
در حال حاضر تمرکز ما برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است، اما مشخصا این احتمال وجود دارد که در آینده بازی را برروی کنسول‌های نسل بعد نیز ببینیم. اما این موضوع مربوط به آینده خواهد بود و در حال حاضر تمرکز ما برروی پلتفرم‌های نسل حاضر است.

ساسکو همچنین در مورد اینکه چگونه تجربه‌ی این استودیو با The Witcher 3 این درس را به آن‌ها داده که برای همیشه آماده باشند تا بازی از هر نظر کامل باشد، صحبت کرد.

وی ادامه داد:

نقل‌قول:
یکی از چیزهایی که ما از The Witcher 3 یاد گرفته‌ایم، این است که هیچ‌وقت نباید کار برروی نسخه‌های کنسولی را به تاخیر بیاندازیم. بنابراین ما در همه‌ی زمان‌ها یک نسخه در حال اجرا را داشتیم. و البته، نسخه‌ی نهایی که ما نشان می‌دهیم کاملا با کنسول‌ها متفاوت است. کنسول‌های نسل حاضر به تدریج به انتهای راه خود می‌رسند. اما چیزی که برای ما مهم است روان بودن بازی و اینکه چگونه در دستگاه شما اجرا می‌شود، خواهد بود. در هر سخت‌افزاری محدودیت‌هایی وجود دارند و این طبیعی است. اما ما برای ارائه‌ی بهترین تجربه از بازی هر کاری که می‌توانیم انجام خواهیم داد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ ( ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نیز پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی عرضه شود.